خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و عمران سازمان امور عشایر ایران خبر داد:

راه‌اندازی دوباره کارخانه خوراک دام و طیور کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۶۹

صندوق عشایر ۱۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی این کارخانه اختصاص داد.

معاون توسعه و عمران سازمان امور عشایر ایران از راه‌اندازی مجدد کارخانه خوراک دام و طیور دشتروم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

«میر ولی صفر‌زاده» در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و به جهت حمایت از جامعه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد کارخانه خوراک و دام دشتروم یاسوج بعد از چند سال تعطیلی دوباره راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه با کمک صندوق عشایر و مدیران استانی این کارخانه راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: صندوق عشایر ۱۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی این کارخانه اختصاص داد.

صفرزاده ابراز کرد: همچنین از محل اعتبارات خشکسالی سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان به جامعه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد که این اعتبار هزینه خرید مواد اولیه این کارخانه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این اعتبارات، حق جامعه سختکوش عشایری است باید مجموعه عوامل دست اندر کار کارخانه خوراک دام و طیور به بهترین شکل ممکن این موضوع را اداره کنند تا فعالیت کارخانه استمرار داشته باشد.

جانشین رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: با راه اندازی کارخانه خوراک دام و طیور جامعه عشایری و حتی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند از خدمات این کارخانه از جمله تامین علوفه مورد نیاز دام خود با قیمت مناسب بهره ببرند.

صفرزاده افزود: اگر برای ادامه کار این کارخانه نیاز به حمایت سازمان امور عشایر باشد به طور حتم این سازمان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز