خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خبر داد:

مجوز استخدام پذیرفته شدگان وزارت نفت صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۱۹

قرار است اسامی افراد پذیرفته شده نهایی استخدام در وزارت نفت، به‌زودی و حداکثر تا چند روز آینده به مرور جهت اشتغال و آغاز بکار در وزارت نفت از طریق این وزارتخانه اعلام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از صدور مجوز استخدام تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت خبر داد.

«غلام رضا تاج گردون» در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ایلنا از یاسوج با بیان این مطلب گفت: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف با مهندس زنگنه، وزیر محترم نفت، امروز ایشان به من اعلام کرد؛ تمامی دو هزار و ۷۰۰ نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت نفت به مرور جذب این وزارتخانه خواهند شد.

وی افزود: استخدام این افراد با مشکلاتی مواجه شده بود که وظیفه خود می‌دانستم به‌عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین نمایندگی از شهر نفت خیز گچساران پیگیر مطالبات بحق این عزیزان باشم که در این راستا مکاتبات متعددی با وزارت نفت انجام و جلسات مکرری در این مورد با آقایان زنگنه وزیر نفت و سایر مسئولان دولت برگزار شد که نهایتا موفق به حل این مشکل شدیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسامی این افراد بزودی اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: براساس مذاکرات اینجانب و مهندس زنگنه قرار است اسامی افراد پذیرفته شده نهایی استخدام در وزارت نفت بزودی و حداکثر تا چند روز آینده به مرور جهت اشتغال و آغاز بکار در وزارت نفت از طریق این وزارتخانه اعلام شود.

تاج گردون ابراز امیدواری کرد با رفع این مشکل دغدغه این عزیزان و خانواده‌های آن برطرف شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز