خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تخلف گسترده در پروژه‌های راه و شهرسازی و علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۵۲۲

پیمانکاران برخی از این پروژه‌ها، پیش پرداخت‌های خود را نیز گرفته و پروژه را به‌طور کامل رها کرده‌اند.

مدیرکل دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تخلف گسترده در پروژه‌های راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

«سیدحسین کاظمی» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه در ۵۰ پروژه حوزه راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی تخلفات گسترده‌ای هم در زمینه مالی و هم در زمینه فنی شکل گرفته است.

وی حجم تخلفات مالی در این پروژه‌ها را نامعلوم دانست و اظهارداشت: متاسفانه در حوزه فنی وضعیت نگران کننده‌ای نیز مشاهده می‌شود.

مدیرکل دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیمانکاران برخی از این پروژه‌ها، پیش پرداخت‌های خود را نیز گرفته و پروژه را بطور کامل‌‌ رها کرده‌اند.

کاظمی با تاکید براینکه پیمانکاران این پروژه‌ها علاوه برخلع ید، به‌مدت یک سال از انجام هرگونه فعالیت عمرانی در حوزه شرکت پیمانکاری منع می‌شوند، خاطرنشان کرد: خلع ید این پیمانکاران و ممانعت از فعالیت عمرانی آن‌ها براساس بخشنامه آئین نامه تخلفات است.

وی گفت: پیمانکارانی که پروژه‌های آن‌ها نیز از لحاظ کیفیت در سطح پایینی قرار دارند و سبب ضرر و زیان به بیت المال شده‌اند بمدت یکسال شرکت آنان لغو صلاحیت می‌شود.

مدیرکل دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که با پیمانکاران عنوان شده براساس قانون قطعا برخورد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز