خبرگزاری کار ایران

شهردار دیشموک کهگیلویه تاکید کرد:

درگیری شهردار با رئیس شورای دیشموک کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۸۸

اگر شهرداری دیشموک بخواهد پروژه پل محله دولت آباد را آغاز کند بدون شک نمی‌تواند سایر خدمات از قبیل فضای سبز، آسفالت و روکش آن، جدول گذاری معابر و سایر خدمات را به شهروندان ارائه دهد.

شهردار دیشموک شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد، درگیری فیزیکی خود با رئیس شورای اسلامی این شهر را بشدت تکذیب و آن را کذب محض خواند.

«جبار روشن» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: اختلاف سلیقه و سوء تفاهمی بین من بعنوان شهردار با رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک در زمینه اجرای پروژه پلی در محله دولت آباد این شهر پیش آمد اما درگیری فیزیکی صورت نگرفت.

وی با تشریح پروژه احداثپل و جدول گذاری در محله دولت آباد شهر دیشموک شهرستان کهگیلویه، اظهارداشت: مجموع اعتبارات عمرانی شهرداری این شهر در تمامی حوزه‌ها ۳۶۰ میلیون تومان است و این درحالی می‌باشد که اعتبار پیش بینی شده برای اجرایی شدن این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

شهردار دیشموک کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جمعیت محله دولت آباد در این شهر یک شانزدهم جمعیت شهر بوده و اعتبار پیش بینی شده برای احداثپل موردنظر این محله حداقل ۱۵۰ میلیون تومان بیشتر از مجموع اعتبارات عمرانی این شهر است.

روشن، اجرایی شدن این پروژه را باتوجه به تخصیص اعتبارات عمرانی شهرداری دیشموک از اولویت شهرداری این شهر ندانست و یادآورشد: رئیس شورای شهر تنها عضو موافق اجرایی شدن این پروژه بود و چهار عضو دیگر شورا با نظر شهردار موافق بودند.

وی گفت: اگر شهرداری دیشموک بخواهد پروژه پل محله دولت آباد را آغاز کند بدون شک نمی‌تواند سایر خدمات از قبیل فضای سبز، آسفالت و روکش آن، جدول گذاری معابر و سایر خدمات را به شهروندان ارائه دهد.

شهردار دیشموک کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد، جابجایی اعتبارات از محل فضای سبز به محل اجرایی شدن این پروژه را خلاف قانون دانست و اظهارداشت: شهردار و چهار عضو دیگر شورای شهر بدلیل نبود اعتبارات لازم، با اجرایی شدن این پروژه مخالف هستند و امیدواریم با تخصیص اعتبارات کلان توسط استانداری استان، در سال آینده این پروژه را اجرایی کنیم.

روشن افزود: مجموع اعتبارات عمرانی شهرداری دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سالجاری ۳۶۰ میلیون تومان بوده که تاکنون تنها ۳۰ درصد آن یعنی حدود ۱۱۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی تاکید کرد که واگذاری پروژه به پیمانکار در زمانی که اعتبارات لازم نباشد خلاف قانون است و شهرداری دیشموک چنین کاری را نمی‌کند.

جمعیت شهر دیشموک در شهرستان کهگیلویه شش هزار و ۷۰۰ نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز