خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج خبرداد:

شهرداری یاسوج، برای اجرای پروژه سینما آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۰۹

در طراحی قبلی این پروژه پارکینگی تعریف نشده و محل سینما نیز در آخرین طبقه ساختمان پیش بینی شده است که برای ما و مردم غیر قابل قبول است.

شهردار یاسوج گفت: شهرداری یاسوج، در صورت حفظ حقوق و منافع این دستگاه اجرایی و اصلاح قرارداد فی ما بین این دستگاه اجرایی و بخش خصوصی، برای اجرای پروژه سینما آمادگی دارد.

به گزارشایلنا از یاسوج،" محمد علی جاوید " در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری یاسوج افزود: تصمیم شهرداری از ابتدا تخریب محل سابق سینمای شهر یاسوج و ساخت و ساز مجدد این مکان، به عنوان یک مجتمع فرهنگی و هنری مناسب و در خور شان در این مکان بوده و هست.

وی بیان کرد: متاسفانه مشکلاتی در این زمینه وجود داشته که از آن جمله می توان به طی نشدن روند قانونی واگذاری پروژه به سرمایه گذار و نیز عدم مطابقت طراحی این پروژه با ضوابط لازم اشاره کرد.

جاوید اظهار داشت: در طراحی قبلی این پروژه پارکینگی تعریف نشده و محل سینما نیز در آخرین طبقه ساختمان پیش بینی شده است که برای ما و مردم غیر قابل قبول است.

وی عنوان کرد: متاسفانه به همین دو دلیل، این طرح تا تعیین تکلیف این مشکلات فعلا بلاتکلیف است و در صورت ارائه طرحی که زیبنده مردم و شهر یاسوج باشد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جاوید ابراز داشت: در متن مناقصه عمومی این پروژه قید شده بود که سرمایه گذار مکلف به ساخت ۹ هزار مترمربع فضا به شهرداری است ولی در قرار داد منعقد شده در سالهای قبل، سه هزار متر مربع از این فضا کاسته شده که این موضوع نیز جای تامل دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت مدیریت شهری در این پروژه ساخت سینما و مجتمع فرهنگی و هنری است، افزود: شهرداری پیشنهاد بخش خصوصی متولی سرمایه گذاری در این طرح مبنی بر ساخت یک مجتمع تجاری صرف، و انعقاد یک قرارداد تجاری را نمی تواند بپذیرد زیرا این موضوع بر خلاف متن مناقصه عمومی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز