خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

تخصیص ۱۳ میلیارد ریال برای روشنایی معابر روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۵۳

در بازدیدهای میدانی و کارشناسی که از تمامی نواحی داشته‌ایم مشکلات جمع بندی و ان شاالله به لطف پرودگار و همراهی مسوولان استانی و کشوری این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۳ میلیارد ریال برای احداثو تکمیل شبکه‌های روشنایی معابر برخی از روستاهای این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «مهندس داود راهزادی» در نشست با نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با مسوولان شرکت توزیع نیروی برق این استان، ۱۳ میلیارد ریال(یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) جهت احداثو تکمیل شبکه‌های روشنایی معابر برخی از روستاهای این استان تخصیص پیدا کرد.

وی با تقدیر از همراهی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با مجموعه شرکت توزیع نیروی برق این استان، اظهارداشت: این اعتبار هم اکنون به حساب شرکت واریز و ان شاء الله فعالیت عمرانی در زمینه احداثو تکمیل شبکه‌های روشنایی معابر برخی از روستاهای این استان بزودی شروع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مبلغ ۱۳ میلیارد ریال عنوان شده، پنج میلیارد ریال(۵۰۰ میلیون تومان) توسط حاج زارعی، نماینده بویراحمد و دنا، پنج میلیارد ریال(۵۰۰ میلیون تومان) توسط دکتر تاجگردون، نماینده گچساران و باشت و سه میلیارد ریال(۳۰۰ میلیون تومان) توسط حاج آقای بزرگواری، نماینده چهار شهرستان این استان، برای روشنایی معابر برخی از روستا‌ها تخصیص پیدا کرده است.

راهزادی در ادامه از فعالیت‌های صورت گرفته طی چهارماهه اخیر برای توسعه شبکه‌های برق باهدف کاهش تلفات انرژی و پایدار نمودن برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: احداثخطوط ۲ مداره، جایگزین کردن شبکه‌های کابلی و نصب اتوبوستر‌ها از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته با هدف پایدار کردن برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش‌های دیگری در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان برق درحال انجام است، بیان داشت: احترام به مردم و تکریم مشترکان مهم‌ترین هدف ما در صنعت برق استان خواهد بود.

راهزادی افزود: با پیگیری‌هایی که هم اکنون با مجموعه مدیریتی برق منطقه‌ای استان خوزستان انجام گرفته و هم اکنون نیز ادامه دارد، شبکه برق شهرستان بهمئی و کهگیلویه بویژه بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی را می‌بایست از وضعیت کنونی خارج و برق پایدارتری تقدیم مردم بزرگوار این حوزه‌ها کنیم.

وی به واحد «مشترکین» در سیستم کاری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تصریح کرد: با طراحی سیستم‌های پیشرفته رایانه‌ای، برخی از بخش‌های استان را که هم اکنون زیرنظر شهرستان‌ها بوده مجزا تا مشترکان برق برای دریافت فیش برق مصرفی نیازی به طی نمودن مسافت‌های طولانی نباشند.

راهزادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در بازدیدهای میدانی و کار‌شناسی که از تمامی نواحی داشته‌ایم، مشکلات جمع بندی و ان شالله به لطف پرودگار و همراهی مسوولان استانی و کشوری این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی افزود: واحدهای عملیاتی - اتفاقاتی را باهدف پاسخگویی سریع و مطلوب به مشترکین برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌دهیم تا مشترکان نخواهند برای رفع مشکلات برق مصرفی خود ساعات‌ها در صف انتظار باشند.

راهزادی از مردم، مسوولان استانی و مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی که برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات صنعت برق در این استان با مجموعه توانیر همراهی‌های لازم را داشته و دارند تقدیر و تشکر کرد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی نیز در این نشست، از خدمات چندماهه اخیر مسوولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای رفع دغدغه‌های مردم تقدیر کرد.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» گفت: شهرستان‌های گرمسیری در حوزه شرایط متفاوت تری نسبت به حوزه سردسیری داشته و بااقدامانی در چهارماهه گذشته در این مناطق صورت گرفته امیدواریم شاهد کاهش خاموشی‌ها و پایداری بیشتر برق در این مناطق باشیم.

وی از کاهش قیمت تعرفه‌های مناطق گرمسیری با رایزنی‌های صورت گرفته خبرداد و یادآورشد: با اقداماتی که توسط وکیل مردم این حوزه در مجلس و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان توانیر صورت گرفته، در تلاشیم تعرفه گرمسیری نسبت به گذشته ارزان‌تر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز