خبرگزاری کار ایران

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد:

آنانی که برای مردم تصوری از بهار را ساختند، بیایند و پاسخ دهند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۸۴

متاسفانه برخی مسئولان سابق با مردم روراست نیستند و حاضر نیستند در خصوص کارهای انجام شده شفاف سازی کنند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که آمدند و برای مردم بهار سبز کردند و وعده های بی اساس دادند اکنون بیاییند و جواب بدهند.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری " در نشست بررسی مشکلات صنایع معدنی استان که با حضور مدیر کل صنعت و معدن و کارشناسان این سازمان برگزار شد، افزود: افرادی که با وعده های بی اساس برای مردم، تصور بهار را ساختند و آنها را امیدوار کردند، اکنون حاضر نیستند بیایند و واقعیات را به مردم بگویند.

وی اظهار داشت: وقتی با مردم شفاف سازی نمی شود، امروز شاهدیم که مردم در سایت ها و خبرگزاری ها به مسئولین فحش می دهند و بد و بیراه می نویسند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بیکاری جوانان، مهم‌ترین مشکل استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان سابق با مردم روراست نیستند و حاضر نیستند در خصوص کارهای انجام شده شفاف سازی کنند.

بزرگواری با تاکید براینکه سازمان صنعت معدن و تجارت دستگاهی است که می‌بایست برای جوانان این منطقه، اشتغال ایجاد کند، تصریح کرد: متاسفانه این سازمان در بحثایجاد اشتغال برای جوانان در حوزه انتخابیه بنده نتوانسته فرصت اشتغال ایجاد کند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه در بسیاری از خانواده‌ها شاهدیم که بین ۴ تا ۵ نفر از افراد تحصیل کرده بیکار هستند، اظهار داشت: از وزیر صنعت و معدن تا زیر مجموعه ها آنچنان اشباع شده اند که فعلا کاری به معدن فسغات چرام ندارند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه آقایان معادن یزد تا زنجان را برای فرزندان خود به بهره برداری می‌رسانند، افزود: همین آقایان، معدن فسفات چرام را برای فرزندان خود که هنوز متولد نشده اند زیر سر دارند.

بزرگواری با اشاره به اینکه ما نباید سرمان را مانند کبک زیر برف کنیم، گفت: باید این شجاعت را داشته باشیم که واقعیات را به مردم بگوییم.

نماینده چهار شهرستان استان با اعلام اینکه نباید خودمان را گول بزنیم و حرف جوانان خود را نشنویم، ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم معادنی را از منطقه ما استخراج می کنند که نمی دانیم کجا می‌روند و سود آن به جیب چه کسانی می رود.

وی در پایان تاکید کرد: باید به مرحله انفجار برسیم تا به نتیجه لازم دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز