خبرگزاری کار ایران

رئیس نظارت بر انتخابات مجلس در کهگیلویه اعلام کرد:

تائید صلاحیت 59 نامزد انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۷۲۸

رئیس دفتر هیات نظارت بر دهمین انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد از تائید صلاحیت 59 نامزد انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله خرم روز با بیان این مطلب گفت: از 108 نامزد انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد 59 نامزد نامزد از سوی هیات نظارت تائید صلاحیت شدند.

وی تعداد نامزدهای ردصلاحیت شده در حوزه‌های انتخابیه بویراحمد، کهگیلویه بزرگ و گچساران را 29 نامزد انتخاباتی عنوان کرد.

رئیس دفتر هیات نظارت بر دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: 16 نامزد نیز عدم احراز صلاحیت شده اند و 4 نامزد نیز انصراف داده اند.

خرم روز با تاکید براینکه مراحل قانونی پیش‌بینی‌شده در قانون انتخابات از سوی هیات نظارت به درستی رعایت شده است، اظهارداشت: نامزدهای ردصلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده به مدت سه روز از 27 دی ماه تا 29 دی ماه می‌توانند اعتراضات خود را براساس مستند به هیات نظارت استان تحویل دهند.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی نیازی به مراجعه به هیات نظارت در تهران ندارند و اعتراضات خود را همراه با مستندات به هیات نظارت کهگیلویه و بویراحمد تحویل دهند.

رئیس دفتر هیات نظارت بر دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیات نظارت مرکزی به استناد ماده 52 قانون انتخابات در موعد مقرر رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را بررسی و براساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته ، به فرمانداری ها از سوی هیات نظارت مرکزی به هیات استان اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز