خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

12 روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۵۴۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برخوردار شدن 12 روستا از نعمت برق در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا، "داود راهزادی" سه شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری توانیر گفت:‌ 12 روستا در کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال امسال از نعمت برق برخوردار شدند.

وی زمان عملیات اجرایی برق‌رسانی به روستاها در کهگیلویه و بویراحمد را مردادماه امسال عنوان واظهارداشت: حدود یک هزار نفر در قالب 239 خانوار از نعمت برق در این پروژه ها برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ از 12 روستایی که از نعمت برق در دهه فجر امسال برخوردار شدند پنج روستا در بویراحمد و دنا، چهار روستا در چرام، یک روستا در کهگیلویه ، یک روستا در باشت و یک روستا در بهمئی را شامل می شود.

راهزادی مهمترین روستاهای برق‌دار شده در دهه فجر امسال را " کولند و چشمه جیوری بویراحمد،"برآفتاب جلاله دنا " ، "دره گل زرد و "موروک چرام "، "پشت کوه طهماسب بهمئی"، " فاز یک پیجاب باشت "و"تنگ مهلاب کهگیلویه " برشمرد.

وی گفت:‌ در پروژه برقرسانی به روستاهای عنوان شده حدود 40 کیلومتر شبکه فشار متوسط ، 10 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 20 دستگاه ترانسفورماتور مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه برق با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال خبرداده بود.

راهزادی ، مهمترین پروژه های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال را توسعه و احداث روشنایی معابر روستاهای حومه یاسوج، توسعه روشنایی روستاهای دیشموک، چاروسا و برج علیشیر در کهگیلویه ، روشنایی معابر محور امامزاده بی بی رشیده (س) و خط 2 مداره چرام ، روشنایی معابر روستاهای ده بنار و گچ بلند بهمئی و توسعه روشنایی معابر روستای مونه و دشت بنه بلوط و اصلاح و بهینه سازی گچساران برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز