خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

اعتبارات تخصیص یافته به محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد رقم بسیار ناچیزی است

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت تخصیص اعتبارات محیط زیستی این استان اعلام نارضایتی کرد.

"سید اسدالله هاشمی " در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: نمی‌توانیم میزان اعتبارات تخصیص یافته به محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد را بیان کنیم اما از میزان تخصیص یافته بسیار نگران هستیم.

وی اعتبارات و امکانات تخصیص یافته به محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد را رقم بسیار ناچیزی عنوان کرد و اظهار کرد: شرایط این تخصیص برای ما بسیار نگران کننده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته نوع نگاه مسوولان برنامه و بودجه استان برای حوزه محیط زیست مطلوب است اما ما از تخصیص اعتبارات به این حوزه ناراضی هستیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود قرار است " گوزن‌های زرد " منطقه حفاظت شده " آب سپاه دنا " را به یکی دیگر از استان‌های مجاور انتقال دهند؟ تاکید کرد تا زمانی که وی مسوولیت اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد انتقال گوزن‌های زرد امکان ندارد.

وی گفت: تلاش‌های فراوانی برای راه‌اندازی منطقه حفاظت شده " آب سپاه دنا " انجام گرفته و ما برای ارتقای این منطقه باید تلاش‌های‌مان را دوچندان کنیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در کهگیلویه و بویراحمد 312 هزار هکتار از اراضی این استان مربوط به مناطق حفاظت شده محیط زیستی است.

کد خبر : ۳۶۶۰۹۳