خبرگزاری کار ایران

در حادثه‌ای تاسف‌بار اتفاق افتاد؛

مرگ دانش‌آموز دیشموکی در هاله‌ای از ابهام/ اگر خودکشی باشد بیمه حادثه پرداخت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۸۴۷

در حادثه ای تاسفبار ، دانش آموز 13 ساله ای در روستای درغک بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، در روز چهارشنبه هفته گذشته یعنی 3 روز پیش در حالی که گفته می شود قرار بود دانش آموزان مدرسه ای در روستای درغک دیشموک به اردو بروند دانش آموز پایه هفتم متاسفانه در منزل پدری فوت می کند.

حرف و حدیث های فراوانی از فوت این دانش آموز مبنی بر خودکشی در منطقه بر سر زبان‌ها افتاد و البته این حرف و حدیث ها همچنان از سوی مسئولان مرتبط تایید نشده است.

مدیر مجتمع آیه الله خامنه ای درغک دیشموک با اظهار تاسف از حادثه فوت دانش آموز خود ، تاکید کرد که علت مرگ همچنان نامعلوم و در هاله ای از ابهام است.

جانقلی امیان به ایلنا از یاسوج گفت: حرف و حدیث هایی در زمینه خودکشی در بین مردم گفته می‌شود اما ما نمی‌توانیم این حرف و حدیث ها را تایید کنیم.

وی از انتقال جسد دانش آموز پایه هفتم روستای درغک دیشموک به پزشکی قانونی دهدشت خبرداد و اظهارداشت: باید منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی بود.

مدیر مجتمع آیه الله خامنه ای درغک دیشموک افزود:‌ جسد دانش آموز فوت شده در روز جمعه گذشته در روستای درغک بخاک سپرده شد.

امیان گفت: ما نیز منتظر نظر پزشکی قانونی در این زمینه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه نیز در این ارتباط از فوت این دانش آموز اظهار نگرانی کرد.

منصور صالح زاده گفت: این اتفاق در خانه خود دانش آموز اتفاق افتاده و والدین وی نیز در خانه نبوده اند و تنها خواهرش حضور داشته است.

وی با بیان اینکه ما اطلاع دقیقی از نحوه فوت دانش آموز پایه هفتم روستای درغک نداریم ، خاطرنشان کرد: منتظر نظر دستگاه قضایی در این ارتباط خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه  افزود:  همه ما در مراسم تشییع و تدفین و سایر آئین های مرتبط حضور یافتیم و البته این حادثه برای جامعه فرهنگی این بخش تاثر برانگیز بوده است.

وی گفت: قرار بود دانش آموزان روستای درغک در اردویی شرکت کنند که مرحوم جز پنج دانش‌آموزی بود که نتوانست در اردو حضور پیدا کند.

صالح زاده در پاسخ به این سوال که آموزش و پرورش چه کمکی می تواند به چنین خانواده هایی بکند؟ اظهارداشت: این حادثه چون در خانه شخصی بوده متاسفانه بیمه حادثه پرداخت نمی شود.

وی گفت: بیمه طرف قرارداد آموزش و پرورش اعلام داشته اگر این حادثه خودکشی باشد هیچگونه بیمه ای در این زمینه به خانواده دانش آموز پرداخت نخواهد شد.

صالح زاده ، مبلغ ریالی بیمه حادثه دانش آموزی را حدود 2 میلیون تومان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، روستای درغک بخش دیشموک با شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

محورهای دسترسی به این روستا سخت گذر و متاسفانه محرومیت های فراوانی در حوزه های زیرساختی در این روستا وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز