خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج :

میزان سوختگی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از میانگین کشوری است

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بدون اشاره به آماری، اعلام کرد: میزان سوختگی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سید ذاکر سعیدی‌نژاد» در نشست رسانه‌ای در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: ‌متاسفانه میانگین سوختگی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از میانگین کشوری بوده که راه اندازی مرکز ICU سوختگی بسیار ضروری است.

وی از راه اندازی اولین مرکز ICU سوختگی کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌های آینده در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبرداد و اعتبار نهایی برای تکمیل مرکز را ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

 رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در بخشی از سخنان خود به طرح تحول سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت میزان پرداختی از جیب مردم از ۳۰ درصد به سه تا شش درصد رسید که با اجرای این طرح در بیمارستان شهید بهشتی ۱۱ میلیارد تومان جهت کاهش فرانشیز بیمه از جیب مردم از سوی بیمارستان پرداخت شده است.

سعیدی‌نژاد گفت: ‌ از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت تاکنون میزان پذیرش بیمار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ۲۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: اکنون مهاجرت مردم استان و شهر یاسوج برای انجام کارهای پزشکی و درمان به استان‌های همجوار ۵۵ درصد کاهش یافته است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، میزان مطالبات این بیمارستان از بیمه‌های درمانی را ۱۸ میلیارد تومان برشمرد و یادآورشد: پرداخت‌های این بیمارستان نه تنها به نسبت سایر بیمارستان‌های استان بلکه بیمارستان‌های همجوار نیز به روز است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال ۵۲ کلنگ‌زنی و در سال ۵۵ با ۲۵ تخت افتتاح شد.

با رشد جمعیت و توسعه شهر یاسوج این بیمارستان نیز در بخش‌های مختلف توسعه پیدا کرد و اکنون با ۲۲۱ تخت، ۲۱ بخش کلینیکی و پاراکلینیکی، ۴۰ متخصص جراح و شش فوق تخصص و ۶۰۰ پرسنل خدمات رسانی در حوزه سلامت و درمان فعالیت می‌کند.

کد خبر : ۳۶۹۸۱۵