خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

2 برابری نرخ مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کشور

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۲۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از دوبرابر بودن نرخ مصرف برق در این استان نسبت به نرخ کشوری خبرداد.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" در حاشیه بازدید از آخرین روند پروژه برق‌رسانی به روستاهای طسوج چرام گفت: متاسفانه نرخ مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد دو برابر نرخ مصرف برق در کشور است.

وی نرخ مصرف در کهگیلویه و بویراحمد را 11 و نیم درصد عنوان و اظهارداشت: این درحالی‌است که نرخ مصرف برق در کشور پنج درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ این استان از استان های پرمصرف برق در کشور محسوب می‌شود که مشترکین می بایست همکاری های لازم را برای کاهش مصرف از خود نشان دهند.

راهزادی ، افزایش بی رویه مصرف، انشعابات غیرمجاز، تخریب برخی تاسیسات و تجهیزات برقی و استفاده برخی مشترکان از وسایل غیرمجاز برق را از مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی گفت: متاسفانه روند مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد روبه افزایش بوده که باروند مصرف کنونی امیدواریم در فصل گرم به مشکلی در ارتباط با قطعی برق مواجه نشویم.

به گزارش ایلنا، بیش از 220 هزار مشترک در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز