خبرگزاری کار ایران

اجرای 11 پروژه معاون زنان ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 پروژه از طریق موافقتنامه و تفاهم‌نامه بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در استان اجرا شد.

فریبا رحمان‌پور به ایلنا در یاسوج افزود: این پروژه‌ها در آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزی، اداره کل استاندارد، چهار کشاورزی، بهزیستی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با نظارت مدیر کل امور بانوان اجرا یا در مرحله اجراست .

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها بیشتر در قابل کارگاه‌های آموزشی در راستای افزایش مهارت‌های علمی، حرفه‌ای، بهداشت و سلامت، مهارت‌های ارتباطی و حمایت و تقویت سازمان‌های مردم نهاد انجام گرفت.

این مسئول ادامه داد: برگزاری هفتمین نشست منطقه‌ای و کارگاه‌های آموزشی تقویت همکاری‌های تخصصی شبکه‌ای ویژه سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی حوزه زنان و خانواده جنوب کشور مشتمل بر استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، اجرای طرح توان افزایی و ارتقا تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌های استان از برنامه‌های اجرایی دفتر امور بانوان و خانواده با همکاری معاونت امور زنان ریاست جمهوری است.

مشاور استاندار در امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح توان افزایی زنان مدیر و مسئول از طریق برگزاری کارگاه اموزشی "ارتقا مدیریت" برای مدیران و مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان با همکاری امور زنان و خانواده وزارت کشور و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بعد از پایان ماه مبارک رمضان در استان اجرا خواهد شد.

رحمانپور تصریح کرد: در حوزه توان افزایی زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده با همکاری معاونت زنان از طریق سازمان‌های مردم نهاد آموزش‌های لازم ارائه خواهد شد .

وی افزود: در مجموع 11 پروژه با اعتباری بالغ بر ششصد میلیون تومان در حوزه زنان و خانواده از محل اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت کشور در استان اجرا شد.

کد خبر : ۳۷۹۸۶۱