خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران:

160 کارگر حجمی شرکت نفت و گاز گچساران حقوق دریافت نکرده‌اند

بزرگ‌ترین دغدغه مدیران نفتی گچساران، اعتراض به عدم پرداخت 2 ماهه حقوق ماهانه کارگران حجمی کار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شهرستان گچساران بوده که تعداد آنان به 160 کارگر می‌رسد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در پاسخ به اعتراض کارگران حجمی این شرکت در حال رایزنی با شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب برای اخذ مجوز لازم  هستیم.

"امین محمدی" به ایلنا از گچساران افزود: با  تمام پتانسیل‌های موجود بالافعل و بالقوه با ستاد اهواز از طریق پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت، نماینده کارگری و مدیران نفتی شهرستان گچساران تمام قد در حمایت از کارگران زحمتکش نفتی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی گفت: تعداد نیروهای حجمی با توجه به نیاز شرکت نفت در مدیریت‌های گذشته جذب شده است و تا دریافت مجوزهای لازم،  رسیدگی به امور کارگران در اولویت خواهد بود.

برپایه این گزارش بیش از 2 ماه از اعتراضات کارگری این بخش عظیم اقتصادی جنوب کشور می‌گذرد و این اعتراضات در حالی است که چندی پیش، "غلامرضا تاج‌گردون" نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مشکلات نیروهای حجمی را شنیدم و از طریق مهندس بیژن عالی‌پور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در حال پیگیری هستم و با ایشان نیز صحبت کرده‌ام و عالی‌پور نیز قول همکاری داده‌اند که تلاش شود در روزهای آینده مشکل نیروهای حجمی نفت گچساران پیگیری و حل شود.

به گزارش ایلنا، رسیدگی جدی به عدم اجرای مصوبه یکسان‌سازی حقوق، می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری نمایندگان شهرستان‌هایی باشد که بیشترین نیروی کارگری را در حوزه صنعت نفت و انرژی دارند.

کد خبر : ۳۸۰۲۵۲