خبرگزاری کار ایران

در سکوت رسانه‌ای انجام شد؛

تغییر رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۵۵۲

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج با حضور اعضاء هیات علمی و کلیه کارکنان و در سکوت رسانه ای برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید علی سراج رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، ضمن تقدیر از فعالیت های رئیس پیشین دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: دکتر دانش پایه در زمان حضور خود به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور یاسوج همه تلاش‌های خود را جهت توسعه دانشگاه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی بکار بستند و ما نیز قصد داریم از ظرفیت های وی در دیگر بخش ها استفاده کنیم.

سراج با بر شمردن خصوصیات اخلاقی و علمی ریاست جدید دانشگاه پیام نور یاسوج اذعان داشت: از وی بخاطر قبول این مسئولیت خطیر کمال تشکر و قدردانی را دارم .

وی با بیان اینکه همه ما از انگیزه بالای رئیس جدید دانشگاه در جهت توسعه دانشگاه اطلاع داریم، تاکید کرد: با رعایت نظم و انضباط‌کاری و تعامل سازنده با سایر بخش‌ها و کیفی‌سازی مجموعه می‌توان آینده خوبی را پیش رو داشت .

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، کمک به توسعه تحصیلات تکمیلی، بهینه‌سازی منابع و نیروی انسانی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت وضمن خدمت جهت درآمد زایی ، شرکت در جلسات شورای اداری استان و تعامل سازنده با سایر ادرات جهت حل مشکلات مرکز و همچنین کمک به موضوع مدیریت هزینه ها و جلوگیری از ریخت و پاش‌ها و ماموریت‌های غیر ضروری را از انتظارات خود نسبت به رئیس جدید برشمرد .

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پایان این مراسم از زحمات دکتر دانش پایه قدردانی و دکتر حسین جمالی بعنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور یاسوج معرفی شد .

گفتنی است، جمالی از اعضاء هیات علمی دانشگاه پیام نور و دارای مدرک دکتری مهندسی صنایع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز