خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیر حراست شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد, مدیر حراست این شرکت منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " داود راهزادی " در نشستی که با مدیرکل حراست مرکزی توانیر و مجموعه مسولان حراستی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزارشد, اظهار کرد: تغییر مدیریت‌ها و گردش نخبگان مدیریتی طبیعی و باید در سیستم‌ها شکل بگیرد.

وی با برشمردن ویژگی‌های مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران, خاطرنشان کرد: همراهی و تعامل واحدهای مختلف به ویژه حوزه حراست می‌تواند راهگشای رفع بسیاری از تنگناهای سیستم باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: حراست باید نقش ارشادی را در کنار سایر مجموعه‌ها بخوبی به سرانجام برسانند.

راهزادی با برشمردن ویژگی‌های خاص مجموعه حراست در یک سیستم, خاطرنشان کرد: حضور مستمر در کنار همکاران برای بالندگی سیستم وظیفه ذاتی حراست است.

مدیرکل حراست مرکزی توانیر  هم در این نشست به تشریح وظایف مجموعه حراستی پرداخت و تاکید کرد: مهمترین سرمایه یک دستگاه نیروی انسانی است و حراست وظیفه صیانت از پرسنل سیستم را برعهده دارد.

"حسین افراز" گفت: حراست باید در سیستم به جایی برسد که پرسنل در کنار وی احساس آرامش داشته و حتی مسائل خانوادگی را با وی در میان بگذارند.

وی حفاظت از اماکن و مجموعه اداری را یکی دیگر از وظایف حراست عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری اسناد مهم از دیگر وظایف این مجموعه است .

مدیرکل حراست مرکزی توانیر افزود: حراست باید دارای انگیزه بالا نسبت به سایر همکاران بوده و رفتار حراست باید تعاملی باشد.

افراز, تقوای در کار را از مهمترین ویژگی‌های حراست یک مجموعه ذکر  کرد و گفت: مجموعه حراست نباید به فکر ترقی خود و یا اقوام و دوستان براساس تکبر و سواستفاده باشد.

وی گفت: صنعت برق خیلی به گرایش‌های سیاسی توجهی ندارد و به خاطر همین موضوع نیز موفق بوده و از سویی در مجموعه حراست این ویژگی باید پررنگ‌تر باشد.

مدیرکل حراست مرکزی توانیر, تعامل سازنده با مجموعه بدنه سیستم را از وظایف ذاتی حراست بر شمرد و یادآورشد: حراست متعلق به دستگاه بوده و متعلق به فرد یا گروه خاص نیست.

افراز در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت پیک برق تابستانی پرداخت و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که برق پایدار به مشترکان ارائه دهیم.

وی گفت: زحمات همه مجموعه صنعت برق باید معطوف به خدمات‌رسانی مطلوب بوده و باید افتخار کنیم که خدمتگزار ملت ایران اسلامی باشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، در پایان این نشست از خدمات غلام صفایی حراست سابق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به بازنشستگی نایل و حیات الله حیاتی که پیش از این مسوولیت حراست ناحیه برق بویراحمد را برعهده داشت بعنوان مسوول حراست جدید این شرکت منصوب شد.

کد خبر : ۳۸۳۳۹۴