خبرگزاری کار ایران

بدنبال پیگیری‌های خبرنگار ایلنا صورت گرفت؛

واکنش‌نیروی انتظامی‌کهگیلویه و بویراحمد به‌ خبر ضرب و شتم یک‌ جوان

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۷۷۸

نیروی‌انتظامی‌کهکیلویه و بویر احمد در واکنش به‌ انتشار خبری‌ مبنی بر ضرب و شتم فردی از سوی 2 مامور نیروی انتظامی و به کما رفتن جوان مضروب اعلام کرد: هیچگونه ضرب و شتمی از سوی ماموران نیروی انتظامی در کار نبوده و فرد مصدوم قرص دیازپام مصرف کرده بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، 2 روز بعد از انتشار این خبر، پیامک‌هایی در فضای مجازی از به " کما رفتن " جوانی با نام " سجاد توفیقیان" به شکل گسترده منتشر شد.

بعد از تماس‌ها و پیگیری های خبرنگار ایلنا از یاسوج با مسئولان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، بالاخره حوزه معاونت اجتماعی و ارشاد این نیرو ، پاسخ خود را به این خبرگزاری ارسال کرد که جوابیه آن هم اکنون در دفتر ایلنا موجود است.

پاسخ ارسالی معاونت اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد که به نمایندگی از فرماندهی این نیرو در استان راجع به خبر منتشره ضرب و شتم " سجاد توفیقیان" توسط 2 تن از ماموران انتظامی در بخش سرفاریاب چرام و به کما رفتن وی در بیمارستان امام سجاد(ع) نگارش شده به شرح زیر است: 

جوابیه پلیس کهگیلویه و بویراحمد به پیام منتشره در شبکه‌های اجتماعی

در پی انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی و یکی از سایت های محلی استان با موضوع ضرب و جرح فردی با نام سجاد توفیقیان توسط ماموران انتظامی شهرستان چرام و به کما رفتن این فرد، فرماندهی انتظامی جوابیه ای به شرح زیر تنظیم و برای رسانه ها ارسال کرد.

بدنبال انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی موبایلی و متعاقب آن در یکی از سایت های محلی استان با موضوع ضرب و جرح فردی با نام سجاد توفیقیان توسط ماموران انتظامی شهرستان چرام و به کما رفتن این فرد، به آگاهی می رساند باعنایت به مدارک ارائه شده از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان چرام، در اجرای دستور مقام قضایی، ماموران یگان امداد شهرستان چرام و پاسگاه انتظامی سرفاریاب ساعت 2 نیمه شب پانزدهم تیرماه سال نود و پنج حین اجرای تور ایست و بازرسی در محور سرفاریاب - امامزاده حمزه به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

راکب موتورسیکلت با نام اسلام عارفی با بی توجهی به دستور درحالی که قصد زیرگرفتن ماموران را داشت ترک نشین آن با نام سجاد توفیقیان با کیف همراه خود ضربه‌ای محکم به سر یکی از سربازان وارد و باعث شکستگی و خونریزی سر او شد.

پس از توقف موتورسیکلت، این افراد قصد فرار داشتند اما ماموران آنها را دستگیر و به پاسگاه محل انتقال دادند و در بازرسی ها مشخص شد کیف حاوی یک شیشه مشروب الکلی بوده که براثر ضربه کاملا شکسته و امحاء شده است.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی و اخذ تعهد با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات عید فطر این دونفر به همراه چندنفر از بستگان‌شان با اظهار ندامت از کرده خود و تقاضای عفو و بخشش از ماموران به ویژه سرباز مصدوم، بدون هیچ گونه اثر ضرب و جرحی از پاسگاه خارج شدند.

تا اینکه پیامی با مضمون اینکه فردی به نام سجاد توفیقیان به دلیل ضرب و جرح توسط ماموران انتظامی چرام به "کما" رفته در شبکه‌های اجتماعی و متعاقب آن در یکی از سایت‌های محلی استان منتشر شد که با مراجعه عوامل اطلاعات انتظامی استان به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، محل بستری این فرد، حراست این بیمارستان اعلام داشت همراهان بیمار در هنگام بستری اظهار داشتند بیمار از قرص های دیازپام و کلونازپام استفاده کرده و این موضوع در پرونده وی ثبت شده. ضمنا برابر اظهارات پزشکان معالج هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی بدن بیمار مشهود نیست.

بنابراین مراتب برای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز