خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه دنا صنعت یاسوج به ایلنا خبرداد:

صادارت 2 هزارتنی لوله‌های کامپوزیت دنا صنعت یاسوج

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۲۸۶

مدیرعامل کارخانه بین المللی دنا صنعت یاسوج از صادرات 2 هزارتن تولیدات این کارخانه به کشورهای همسایه در سال گذشته خبرداد.

"لهراسب  باقری" به خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: در سال گذشته 2 هزار تن تولیدات کارخانه بین المللی دنا صنعت یاسوج به ارزش ریالی 2 میلیون و 700 هزار دلار به کشورهای عراق و افغانستان صادر شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این کارخانه 29 هزار تن است، اظهارداشت: در سال گذشته 21 هزارتن تولید داشته ایم که از این میزان 2 هزار تن به کشورهای همسایه صادر شد.

مدیرعامل کارخانه بین‌المللی دنا صنعت یاسوج‌افزود: این کارخانه اولین تولید کننده لوله های کامپوزیت داخلی، سومین تولید کننده همین لوله‌ها در خاورمیانه و اولین تولیدکننده لوله‌های دریایی‌کشور محسوب می شود.

باقری، مصرف داخلی تولیدات این کارخانه را در بخش‌های کشاورزی، آب و فاضلاب، گاز ، جمع‌آوری آب‌های سطحی و پروژه های دریایی عنوان کرد.

وی گفت: تهران، تبریز ، اصفهان، بوشهر، بندرعباس، عسلویه و بندر دیر مهمترین مناطق و کلانشهرهایی هستند که محصولات کارخانه بین المللی دنا صنعت یاسوج در آنها مصرف می شود.

مدیرعامل کارخانه بین المللی دنا صنعت یاسوج ، سرمایه اولیه برای راه اندازی این کارخانه را 40 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: هم اکنون 384 نفر بطور مستقیم در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کارخانه بین‌المللی دنا صنعت یاسوج در سال 85 فعالیت خود را در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد آغاز و هم اکنون عنوان بزرگترین کارآفرین کشور در کوچکترین استان کشور را با خود بهمراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز