خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زمان سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به این استان نامعلوم و تاریخ‌های منتشر شده برای زمان این سفر هیچ‌کدام صحیح نیست.

پژمان نیک اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از گچساران گفت: هنوز زمان سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد به استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام نشده است و آنچه در رسانه‌های محلی منتشر شده است صحیح نیست چون نهاد ریاست جمهوری زمان سفر را به استانداری استان اعلام نکرده است.

وی از سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونان وی  به تهران برای آخرین هماهنگی‌ها با نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرار است به زودی خادمی استاندار به همراه معاونان و با هدف بررسی آخرین هماهنگی‌های این سفر به نهاد ریاست جمهوری رفته که بعد از هماهنگی@ها، زمان نهایی سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد توسط سخنگوی دولت اعلام می‌شود.

نیک اقبالی افزود: در نشست مسوولان استانی با مسوولان نهاد ریاست جمهوری علاوه بر ارائه پروژه‌ها، نوع سرمایه گذاری‌ها و موسسات سرمایه‌گذار در این استان نیز مشخص خواهند شد.

وی با وضعیت کنونی شاخص‌های توسعه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان در دولت تدبیر و امید در بسیاری از شاخص‌ها مانند برق، گاز، آب، راه، مخابرات و بهداشت رشد چشمگیر و بی‌سابقه‌ای داشته است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با وجود دوران بد اقتصادی، اما به لحاظ توسعه شاخص‌ها شاهد رشد مطلوبی در تمامی حوزه‌های زیرساختی بوده و در جذب اعتبارات نیز همین رشد وجود داشته است.

نیک اقبالی از برخورداری  115 روستا در کهگیلویه و بویراحمد از اینترنت پر سرعت خبر داد و خاطرنشان کرد: این استان در این بخش به عنوان یک نمونه عالی انتخاب شد.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد در بخش دولت الکترونیک و مدیریت بحران نیز توانست در کشور رتبه برجسته را کسب کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت کنونی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در این استان اشاره و تصریح کرد: پیمانکاران توانمند استان با استفاده از سرمایه‌های خود اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه راهسازی کرده که قرار است با تامین اعتبار و یا اوراق بهادار، بقیه امور را به پیش ببریم.  

نیک اقبالی افزود: پروژه‌های بزرگی چون راه‌آهن اقلید - یاسوج، اضافه کردن طول باند فرودگاه یاسوج، تکمیل محور روستایی زیلایی بویراحمد که 2 استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری را به هم متصل کرد، پمپاژهای آب امامزاده جعفر(ع)، چهارخطه کردن محورهای استان، بهره‌برداری و انتقال آب، برقدار کردن روستاهای کمتر از 15 خانوار، روشنایی معابر بیش از 200 روستا و پروژه‌های متعدد ورزشی در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید و یا درحال انجام کار است.

کد خبر : ۳۹۵۶۳۱