خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد به ایلنا خبر داد:

افتتاح 18 پروژه برق‌رسانی بویراحمد در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۹۷۳

فرماندار بویراحمد از افتتاح 18 پروژه برق‌رسانی بویراحمد در هفته دولت خبر داد.

سید محمد کاظم نظری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، تعداد پروژه‌های برق‌رسانی در هفته دولت امسال را 18 پروژه عنوان و اظهار داشت: اصلاح و بهسازی روستای گردوه، توسعه و احداث روستاهای دمه علیا و بره روز، توسعه و احداث دمه سفلی و شورکش، اصلاح و بهینه‌سازی موردراز علیاء و توسعه و احداث روستای خلف‌آباد از پروژه‌های افتتاحی شرکت برق شهرستان در هفته دولت است.

نظری گفت:اصلاح و بهینه‌سازی موردراز علیاء 2، توسعه و احداث خیابان استاندارد، اصلاح و بهینه‌سازی بنسنجان، اصلاح و بهینه‌سازی فاز 2 آبشار، توسعه و احداث دلی مهتاب و توسعه و احداث میانچنار از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال این شهرستان است.

وی افزود: اصلاح و بهینه‌سازی جاده آبشار، توسعه و احداث کول ارزان، اصلاح و بهینه‌سازی جاده آبشار، توسعه و احداث روستای سیب مدان و اصلاح و بهینه‌سازی سیوکی جلیل از دیگر پروژه‌های افتتاحی برق شهرستان در هفته دولت است.

فرماندار بویراحمد در ادامه، خاطرنشان کرد: در هفته دولت 60 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود.

نظری در ادامه از افتتاح 44 پروژه عمرانی، 14 پروژه اقتصادی و کلنگ‌زنی دو پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: عمده پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت در بخش‌های راه، امور شهری، صنعت و معدن، برق و منابع طبیعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز