خبرگزاری کار ایران

مدیر برق ناحیه گچساران به ایلنا خبرداد:

مطالبات 93 میلیاردی برق گچساران از مشترکان

مدیر برق ناحیه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجموع مطالبات این شرکت از مشترکان خود در شهرستان را 93 میلیارد تومان عنوان کرد.

علی روانگرد به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: از مجموع 93 میلیارد تومان عنوان شده بیش از 50 میلیارد تومان مربوط به شرکت نفت و مابقی آن مربوط به سایر مشترکان دیگر اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف است.

وی افزود: مطالبات برق به غیر از مشترکان نفتی در مجموع 42 میلیارد و 700 میلیون تومان است که به در این بین، بدهی شهرک‌های صنعتی بیش از 23 میلیارد و 500 میلیون تومان، ادارات، 12 میلیارد و 500 میلیون تومان و واحدهای تجاری نیز 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

مدیر برق ناحیه گچساران در کهگیلویه و بویراحمد، میزان مطالبات این شرکت از مشترکان خانگی در شهرستان را 2 میلیارد تومان ذکر و خاطرنشان کرد: میزان مطالبات از انشعابات واحدهای کشاورزی نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان است.

روانگرد از بدهی میلیاردی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به شرکت برق شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از نیمه‌دوم سال 94 تا کنون، بدهی شرکت بهره‌برداری نفت گچساران به برق این شهرستان بیش از 50 میلیارد تومان است.

وی گفت: پرداخت بهای برق مصرفی از سوی مشترکان ضروری و متاسفانه برخی از مشترکان در این ارتباط تلاشی از خود نشان نمی‌دهند که در این صورت، برق آنها قطع می‌شود. مدیر برق ناحیه گچساران در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از 45 هزار مشترک در گچساران وجود دارد.

کد خبر : ۴۰۶۳۳۹