خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

9 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار مساعدت خیرین در جشن عاطفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۵۵۰

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد، چشم به راه دست‌های نوازشگری هستند که همواره به بهانه‌ای، مهربانی را بین خود و همنوعان خود تقسیم می‌کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، فرید محبی در نشست شورای برنامه ریزی کمیته امداد افزود: برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله در 24 شهریورماه و دهم مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی گفت: جشن عاطفه ها، جشن دینی و ملی کشور است که با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی هرسال برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی در دانش آموزان عنوان کرد و اظهارداشت: برگزاری جشن عاطفه ها موجب می‌شود که دانش آموزان بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببینند و با شرکت در این چنین جشن هایی به کار خیر و خیرخواهی تشویق شوند.

محبی با اشاره به اینکه مراسم جشنواره عاطفه ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می‌شود، افزود:جشنواره عاطفه ها امسال همزمان با سراسر کشور در 24 شهریورماه در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و مرحله دوم آن در دهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود و کمک های دانش آموزان مدارس برای دانش‌آموزان بی بضاعت جمع آوری می شود.

وی گفت: مردم خیر و نیکوکار هم استانی سال گذشته مبلغ 13 میلیارد ریال در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند که این مبلغ نسبت به سال گذشته (سال 93) 9 درصد رشد داشته است.

محبی افزود: مردم نیکوکار  می توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین شماره حساب 0102229056009 نزد بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع آوری کمک های مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز