خبرگزاری کار ایران

تاج‌گردون در گفت‌وگو با ایلنا:

تلاش فرزندان باغیرت ایران در پارالمپیک ریو غروآفرین است

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۲۴۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همراه کاروان منا به برزیل سفر کرده تا کنار ورزشکاران حاضر در پارالمپیک باشد.

غلامرضا تاج‌گردون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: از اینکه کنار کاروان پارالمپیک ایران در ریو هستیم بسیار خوشحالیم و وقتی تلاش‌های فرزندان باغیرت کشورمان را از نزدیک می‌بینیم احساس غرور می‌کنیم.

وی با اشاره به حادثه "منا " و نام گرفتن کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو برزیل به این نام، خاطرنشان کرد: 111 ورزشکار ایرانی قرار است پرچم ایران اسلامی را در قالب 12 رشته ورزشی به اهتزار دربیاورند.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی تاکید کرد که بدون‌شک تمام ورزشکاران مسابقات پارالمپیک کشورمان در دفاع از عزت و کیان ایران در حوزه ورزش از خود کوتاهی نشان نخواهند داد.

تاج گردون از موفقیت "سامان پاکباز" به عنوان اولین مدال‌آور کاروان ایران در این مسابقات اظهار شادمانی فراوانی کرد و یادآورشد: امیدواریم بعد از سامان، عزیزان دیگر هم پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج‌گردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه، طیبه سیاوشی و فاطمه ذوالقدر به نمایندگی از اعضای کمیسیون‌فرهنگی مجلس و غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس و عضو هیات‌رییسه فدراسیون جانبازان و معلولان در این سفر حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز