خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها باعث ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۵۷۷

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد با ساماندهی مناسب و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها، شاهد بازگشایی مدارس به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.

اردشیر یاری در حاشیه نشست هماهنگی نقل و انتقالات اضطراری و ساماندهی دانشجو - معلمان کهگیلویه بزرگ در محل باغ چشمه بلقیس چرام به خبرنگار ایلنا، گفت: ما معتقدیم باید از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم در آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

وی با تشریح وضعیت کنونی ساماندهی نیروهای انسانی، نقل و انتقالات معلمان و دانشجو معلمان در مناطق 13 گانه کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: بحث ما در نقل و انتقالات استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیازهای مبدا و مقصد و تمام ملاک های قانونی است.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمبود نیروی انسانی و آمار مربوط به آن هنوز نامشخص و منتظر آخرین اطلاعات از سوی ادارات تابعه در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد هستیم.

 به گزارش ایلنا از چرام، نشست هماهنگی نقل و انتقالات اضطراری و ساماندهی دانشجو معلمان کهگیلویه بزرگ به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام در باغ چشمه بلقیس باحضور مسئولان مرتبط به مدت یکروز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز