خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

نیمه‌فعال شدن پروژه ملی راه‌آهن اقلید - یاسوج/ هیچ اعتباری در سفر ریاست‌جمهوری تخصیص داده نشد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۰۱۹

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیمه فعال بودن پروژه راه‌آهن اقلید - یاسوج خبر داد.

پژمان نیک‌اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه به دلیل نبود اعتبارات کافی پروژه راه‌آهن اقلید - یاسوج اکنون به حالت نیمه‌فعال درآمده است.

وی با تشریح وضعیت کنونی پروژه ملی راه‌آهن اقلید-یاسوج، اظهارداشت: اگرچه این پروژه به حالت راکد در نیامده اما به دلیل کمبود اعتبارات و محدودیت اعتباری، این پروژه اکنون به حالت نیمه‌فعال درآمده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسوولان استانی بویژه خادمی استاندار استان در حال رایزنی برای بهره بردن از پتانسیل بخش‌های خصوصی مانند قرارگاه خاتم‌الانبیا(ع)برای فعال کردن این پروژه است.

نیک‌اقبالی، اعتبار مورد نیاز برای فعال‌شدن پروژه راه‌آهن اقلید - یاسوج را یک‌هزار و 300 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: طول این پروژه 174 کیلومتر است.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز به این پروژه بسیار زیاد بوده که ما به فکر این هستیم از بخش‌خصوصی در ادامه کار بهره ببریم و به طور حتم تامین این میزان پول برای دولت واقعا سخت است.

این مسوول عمرانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 23 کیلومتر از پروژه راه‌آهن اقلید - یاسوج در محدوده جغرافیایی استان‌فارس آماده و تقریبا در آستانه بهره‌برداری است.

معاون استاندار از تخصیص نیافتن اعتبارات لازم برای فعال‌شدن پروژه در سفر ریاست‌جمهوری (24 مردادماه 95) به این استان هم خبرداد و افزود: در سفر ریاست‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد اعتباری برای این پروژه پیش‌بینی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز