خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران:

جشن شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۴۳۳

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران از بازگشایی مدارس و جشن شکوفه ها در این شهرستان ‌خبر داد.

به گزارش ایلنا، ظهیر الدین پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت : 31 شهریور همزمان با بازگشایی مدارس شهرستان گچساران و جشن شکوفه ها خواهد بود که 2500 دانش آموز غنچه‌ها ، 1500 نوآموز پیش دبستانی و جوانه ها ورودی های پایه هفتم با 1700 نفر اولین روز سال تحصیلی را جشن می گیرند.

ظهیرالدین پورالحسینی گفت : روز بازگشایی رسمی سوم مهرماه خواهد بود که متعاقب با زنگ مهر ، زنگ سرشماری نواخته خواهد شد و کلیه معلمان و دانش آموزان برای اطلاع رسانی سرشماری به خانوارها بسیج خواهند شد.

پورالحسینی گفت: برگزاری گردهمایی توجیهی مدیران مدارس و مسئولان آماری و دادن مستندها با حضور در مدارس و نصب پوستر و تراکت الزامی خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش گچساران از ارائه کارت همیاری سرشماری دانش آموزی خبر داد و گفت :جمعیت 2000 نفری معلمان و 23 هزار دانش آموز گچسارانی دو سوم جامعه آماری شهرستان را تشکیل می دهند و ملزم به ثبت نام اینترنتی خواهند شد.

پورالحسینی از برگزاری جشنواره نقاشی با مضمون آمار و سرشماری خبر داد و گفت : تغییرات اجتماعی از معبر آموزش و پرورش خواهد بود و این مسابقات با اهدای جوایز و با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی آماری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز