خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛

مراسم تجلیل از بازنشستگان صنعت نفت گچساران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۸۳۷

مراسم تکریم از بازنشستگان سال 1394 شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ، به مناسبت 25 ذی الحجه ، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، آیین تجلیل از 130 نفر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور فرماندار گچساران ، مدیر عامل و جمعی از مدیران این شرکت در تالار اجتماعات آزادی برگزار شد .

رئیس روابط عمومی نفت گچساران در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان مراسم اظهار کرد : شما بازنشستگان و پیشکسوتان سرمایه عظیم اجتماعی و ذخایر گرانبهای نظام هستید.

ساسان حبیبی‌نژاد بازنشستگان صنعت نفت را سرمایه‌های ارزشمندی‌خواند و عنوان‌داشت: پیشرفت‌های حاصل شده در بام نفتی ایران ، چندین دهه خدمت این عزیزان است .

وی ادامه داد: تلاش مجاهدت‌گونه شما موجب استقلال و خودکفایی ایران اسلامی را فراهم ساخته است .

حبیبی نژاد با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری حماسه های کارکنان صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد : امروز در حالی مراسم تکریم شما را برگزار می کنیم که دو تن از همکاران به نام های شهیدان شاهرخ پرهون و ابراهیم قنبرزاده به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند اما امروز ما یاد آنها را گرامی می‌داریم .

وی خاطر نشان کرد : در مجموع 130 نفر بازنشسته نفت گچساران در سال گذشته 4653 سال و یک ماه در این صنعت خدمت کرده اند .

حبیبی نژاد با اشاره به تکریم و توجه ویژه به کرامات انسانی کارکنان در همه ادارات به ویژه صنعت نفت گفت : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همواره در راستای تکریم نیروهای بازنشسته خود اقدام به برگزاری جشن تجلیل از کارمندان خود می کند و این را برای خود افتخار می داند.

فرماندار گچساران : ایستادگی امروز صنعت نفت نتیجه تلاش شما بازنشستگان است

در ادامه مراسم تجلیل از بازنشستگان صنعت نفت گچساران ، عبدالرحیم رحیمی فرماندار این شهرستان که میهمان این مراسم بود در جمع کارکنان بازنشسته این شرکت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد : علت انتخاب روز 25 ذی الحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نزول آیه "هل اتی" در سوره انسان است که به نقش خانواده و استحکام آن می پردازد .

عبدالرحیم رحیمی با تشکر از تمامی کارکنان و پیشکسوتان صنعت نفت گفت : برگزاری این مراسم گامی مهم و مؤثر در راستای هم افزایی نیروهای انسانی و زمینه ساز انتقال دانش از نسل دیروز به مدیران و آینده سازان فردا را فراهم می کند .

وی افزود: بدون شک اندوخته های علمی و تجربه های ارزشمند بازنشستگان صنعت نفت راهگشای بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های آینده این صنعت است .

فرماندار گچساران ادامه داد : امروز به خود می بالم و افتخار می کنم که در جمعی از عزیزانی هستم که سالهای جوانی خود را برای اعتلای صنعت نفت گذاشته اند تا چرخ این صنعت حتی در اوج تحریم ها نیز بچرخد .

رحیمی تصریح کرد : تلاش و ایستادگی شما باید سرمشق و الگویی برای نسل جوان امروز این صنعت باشد .

وی یادآورشد: نقش شما در پیروزی انقلاب ،بستن شیرهای نفتی و شکستن کمر رژیم طاغوت وپس از آن بمباران های تاسیسات نفتی و در ادامه بازسازی و تحریم های نفتی و ایستادگی شما با هیچ قلم و سخنی قابل ستایش نیست.

فرماندار گچساران تاکید کرد: اینکه گچساران به عنوان بام نفتی ایران و دومین تولید کننده نفت کشور در وزارت نفت می درخشد نتیجه همت و تلاش شما بازنشستگان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران:اعتلای صنعت نفت ایران در دنیا مرهون شما بازنشستگان است

امین محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد : همواره میراث بزرگی از بازنشستگان صنعت نفت به نسل بعد سپرده می شود که یادگار مجاهدت های آن عزیزان است و این وظیفه نسل بعد است که از آنها پاسداری کند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد : با نگاهی گذرا به منطقه و کشورهای دیگرمتوجه خواهیم شد که ایران از هر حیث از امن ترین کشورهای خاورمیانه است .

محمدی ادامه داد : آرامش ، امنیت و اقتدار ایران مرهون رهبری هوشمندانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است .

وی با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشته اند یادآورشد : کارکنان صنعت نفت در 8 سال دفاع مقدس حتی یک لحظه نیز در زیر آتش دشمن دست از کار نکشیدند و نگذاشتند صادرات نفت قطع شود.

محمدی با اشاره به اینکه : بازنشستگی پایان راه نیست بلکه آغازی برای زندگی و تلاش دوباره است گفت : بازنشستگان امروز این شرکت سه مقطع بحرانی را طی کرده اند و از جاده های پرپیچ و خم سیاسی و اقتصادی عبور کرده اند و همه ما باید از این تجربه های عبرت آموز الگوسازی کنیم .

مدیرعامل نفت گچساران با بیان اینکه ، نقش جهادگونه شما در اعتلای این صنعت با هیچ قلم ، بیان و پاداشی قابل جبران نیست اظهار داشت: ایستادگی امروز این صنعت حاصل زحمات بی بدیل شما در صنعت نفت است.

محمدی یادآور شد : امروز در حالی جشن بازنشستگی 130نفر از عزیزان برگزار می شود که دو تن از همکاران این صنعت در میان ما نیستند و به درجه رفیع شهادت رسیده اند اما روح بلندشان همواره حاضر و ناظر اعمال ما است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز