خبرگزاری کار ایران

مجری طرح سدتنگ سرخ یاسوج به ایلنا خبر داد:

تعطیلی بزرگترین پروژه عمرانی بویراحمد/ تاخیر 10 ماهه در پرداخت حقوق 60 کارگر

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۸۶

معاون برنامه ریزی و مجری طرح سدتنگ سرخ یاسوج از تعطیلی کامل این پروژه که بزرگترین پروژه شهرستان بویراحمد به شمار می آید، خبر داد.

ابوالقاسم محمدزاده به ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه پروژه سدتنگ سرخ یاسوج با وجود حضور وزیر نیرو در این پروژه و دستور ویژه ریاست‌جمهوری، بدلیل تخصیص‌نیافتن اعتبارات مورد نیاز اکنون تعطیل است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه سدتنگ سرخ یاسوج را هشت درصد عنوان و اظهار داشت: تاکنون 120 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده اما اکنون تعطیل است.

معاون برنامه‌ریزی و مجری طرح سدتنگ سرخ یاسوج افزود: حدود 60 کارگر این پروژه حدود 10 ماه است که حقوق نگرفته اند که شرایط نگران کننده ای در این ارتباط وجود دارد.

محمدزاده گفت: 95 میلیارد ریال در سال‌جاری از محل اعتبارات‌عمومی برای سرتنگ سرخ یاسوج مصوب شده اما تاکنون که هفت ماه از سال می گذرد یک ریال هم به آن تخصیص داده نشده است.

وی پیشتر هم از احتمال حذف سهمیه آب شیراز از سدتنگ سرخ یاسوج به ایلنا خبرداده بود.

عملیات اجرایی سدتنگ سرخ یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از سال 90 شروع شده اما اکنون تعطیل و کارگران آن هم طلبکارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز