خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان خودداری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۲۶۰

معاون اشتغال کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد بانک ملت این استان در ارتباط با تخصیص تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی مددجویان تحت این نهاد حمایتی انتقاد و تاکید کرد که بانک ملت از پرداخت تسهیلات مصوب سال گذشته خودداری کرده است.

حمیدرضا رحیمی نیا در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت مبلغی معادل 21 میلیارد ریال در قالب اشتغال مددجویان از محل بند " ز" تبصره 16 قانون بودجه 94 خودداری کرد.

وی با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای تخصیص این اعتبار ، اظهارداشت: متاسفانه با وجود پیگیری های مستمر و حتی ورود استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع، بانک ملت از پولی که می توانست برای 420 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این استان شغل ایجاد کند، خودداری کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد افزود: 140 طرح پیشنهادی از سوی این نهاد حمایتی برای فراهم کردن 420 فرصت شغلی ویژه مددجویان این استان به بانک ملت بعنوان بانک عامل معرفی اما این بانک از تخصیص بودجه عنوان شده خودداری و آن را بحساب مرکز بازگرداند.

رحیمی‌نیا با ادامه انتقادات خود از عملکرد بانک ملت کهگیلویه و بویراحمد،خاطرنشان کرد: مددجویانی که طرح های اشتغال‌زایی آنها به این بانک در استان ارسال شد اکنون سردرگم هستند و نمی‌دانند چه کنند.

وی گفت: علاوه بر 21 میلیارد ریال اعتبار اشتغال‌زایی مصوب سال گذشته، متاسفانه بانک‌ملت کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری نیز حاضر به پرداخت 16 میلیارد ریال دیگر هم نشده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد افزود: 16 میلیارد ریال اعتبار ویژه اشتغال مددجویان در سالجاری نیز تعیین تکلیف نشده و حتی از مسئولان استانی، مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان خواسته‌ایم که به بانک عامل ملت دستور دهند تا کمیته امداد امام همکاری لازم را انجام دهد ولی این بانک از پرداخت اعتبارات اشتغالزایی خودداری می کند.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه اعتبارات عنوان شده در تمامی استان‌ها جذب شده است، یادآور شد: این درحالی‌است که نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد از سایر نقاط کشور بیشتر و استان نیز در رتبه آخر توسعه قرار دارد.

وی گفت: اقدامی که اکنون بانک ملت در ارتباط با تخصیص اعتبارات اشتغال‌زایی ویژه مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد انجام داده به ظلمی مضاعف شباهت دارد و ما از همه مسئولان استمداد داریم چاره اندیشی‌های لازم را داشته باشند.

رحیمی‌نیا از عملکردهای بانک‌های کشاورزی، ملی، صادرات، تجارت، انصار و قرض الحسنه مهر کارآفرینی امید در زمینه تخصیص اعتبارات ویژه اشتغال مددجویان در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز