خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

مطالبات 970 میلیارد ریالی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۵۹۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد, میزان مطالبات این شرکت از مشترکان خود را 970 میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در نشست وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: بیشتر این مطالبات در حوزه نفت گچساران با اعتباری حدود 300 میلیارد ریال است.

وی با تشریح سایر مطالبات شرکت‌توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از سایر مشترکین خود، اظهار داشت: در بخش‌های خانگی میزان مطالبات حدود 150 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: مجموع مطالبات این شرکت از مشترکان تجاری حدود 130 میلیارد ریال است.

راهزادی, میزان مطالبات اکنون شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های اجرایی این استان را حدود 290 میلیارد برشمرد.

وی گفت: بیشترین مطالبات این شرکت از مشترکان خود مربوط به شهرستان گچساران بوده که رقمی معادل 400 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین بدهی را مربوط به تعرفه صنعتی ذکر و خاطرنشان کرد: پرداخت نشدن بدهی انرژی مصرف شده سبب کندی در اجرای سایر پروژه های عمرانی و برقرسانی پایدار به مشترکین می شود.

راهزادی از اتخاذ تصمیمات جدید قانونی برای وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین این شرکت خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز