خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه یاسوج در گفت و گو با ایلنا از یاسوج:

پرداخت تسهیلات بلاعوض 100 میلیون ریالی به فناوران در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۵۳۲

رئیس دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات بلاعوض 100 میلیون ریالی به فناوران در این استان خبرداد.

محمود رضا رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا در یاسوج با تاکید بر حمایت از فناوران، اظهار داشت: رسالت دانشگاه علاوه بر تولید علم، پرورش ایده و تولید فن نیز است.

وی گفت: مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج علاوه بر تامین مکان و تجهیزات مورد نیاز  هر فناور، تا مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض نیز  به هر فناور تخصیص می دهد.

رئیس دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با طرح مثالی در این ارتباط، خاطرنشان کرد: یکی از فناوران این مرکز در یاسوج موفق به ثبت شرکت دانش‌بنیان شد که از صندوق توسعه ملی مبلغ پنج میلیارد ریال تسهیلات اخذ کرده است.

انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در کمیته علمی نشریه معتبر فرانسوی

رحیمی در بخشی از سخنان خود از انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج در کمیته علمی نشریه معتبر فرانسوی نیز خبرداد.

وی گفت: نشریه "ASef" که توسط انجمن حشره شناسی فرانسه از سال 1832 منتشر می شود قدیمی ترین نشریه مربوط به علوم حشره شناسی در کشور فرانسه است که به صورت سالیانه و به دو زبان انگلیسی و فرانسه منتشر می‌شود.

رئیس دانشگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نشریه که از مراجع علمی معتبر در این شاخه در سطح دنیا است از دکتر علیرضا منفرد دانشیار گروه گیاهپزشکی دانشگاه یاسوج جهت عضویت درکمیته علمی و هیأت تحریریه دعوت به همکاری کرده است.

رحیمی گفت: دکتر منفرد که پژوهش‌های خود را عمدتاً در زمینه زنبو‌رهای گرده افشان ایران متمرکز کرده و تاکنون مقالات متعددی را با همکاری متخصصینن این رشته منتشر نموده است.

وی افزود: موضوع دعوت به همکاری عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج نشان از توانمندی اعضای هیات علمی دانشگاه در عرصه ملی و بین المللی است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز