خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا صورت گرفت؛

هشدار صریح رئیس شبکه بهداشت گچساران به مطب‌ها و مراکز بهداشتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به مطب‌های پزشکی و مراکز درمانی این شهرستان نسبت به رعایت مصوبات شورای سلامت هشدار جدی داد.

هایده حافظ قرآن به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت از دغدغه‌های مسئولان بهداشت و اعضای شورای سلامت است.

وی افزود: موارد بسیار حساسی که قابل تامل و پیگیری است و با سلامت بهداشت غذایی، محیطی، روانی و سلامت جسمی شهروندان ارتباط مستقیمی دارد نباید تنها در حرف خلاصه شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای سلامت این شهرستان، خاطرنشان کرد: جدیت و تعامل بیشتر دستگاه‌های مربوطه در کنار شبکه بهداشت و درمان از مهمترین راهکارهای اجرایی شدن این مصوبات است.

حافظ قرآن گفت: از جمله نیازهای این بخش توجه به پسماندهای شهری، صنعتی، خانگی و بیمارستانی است که برای همکاری در بخش امحای پسماندها ضرورت‌های اجرایی گوشزد شده است.

وی افزود: در صورت تخلف و یا همکاری نکردن دستگاه‌های مربوطه زمان نصب دستگاه ضدعفونی و امحاء پسماندهای عفونی بیمارستانی در سایت در نظر گرفته شده توسط شهرداری دوگنبدان مرکز گچساران برخورد صریح قضایی و حکم تعطیلی مطب یا مرکز متخلف صدور خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از جمع‌بندی مطالعاتی مصوبات شورای سلامت شهرستان گچساران خبر داد.

حافظ قرآن گفت: شورای سلامت گچساران بنا به وظایف مهمی که دارد باید به نسبت گذشته با درایت بیشتری به رسیدگی و اجرایی شدن مصوبات شورا اقدام کند.

وی افزود: به‌زودی نشستی با تمام اعضای شورای سلامت با هدف ارائه خدمات شبکه بهداشت و درمان، رسیدگی به مصوبات ارائه شده و اعلام میزان اجرایی شدن دستورالعمل‌ها و مصوبات اجرا نشده شورای سلامت شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۲۳۳۵۵