خبرگزاری کار ایران

در دیداری صمیمی صورت گرفت؛

تقدیر فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل شرکت برق استان

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۸۳۱

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد در دیداری صمیمی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سردار یدالله بوعلی" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: وظیفه خود دانستیم بطور ویژه از همراهی‌های مجموعه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان بویژه " مهندس راهزادی" مدیرعامل این شرکت در برگزاری کنگره شهدای هزار و 880 شهید که در یاسوج برگزار شد تقدیر و تشکر کنیم.

وی با تشریح وظایف مسئولان در برابر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت:اتفاقی کم نظیر در زمان برگزاری کنگره هزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد افتاد که وظیفه خود می‌دانیم بطور ویژه از همراهی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق این استان تجلیل کنیم.

این فرمانده نظامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان همکاری و مشارکت در برگزاری کنگره شهدای این استان در روزهای یازدهم تا پانزدهم مهرماه جاری صورت گرفت یک مشارکت بی‌نظیر و قابل ستودنی است.

بوعلی با اشاره به اینکه نقش شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در هر زمان و مکانی برای برگزار کنندگان کنگره شهدای استان یک نقش پررنگ بوده است، خاطرنشان کرد: این کنگره به همه ما ثابت کرد که فرزندان بومی این دیار خود را باور داشته و به شهدا عشق می ورزند.

وی گفت:مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در کنگره شهدای هشت سال دفاع مقدس این استان نشان دادند و ثابت کردند که شهدا باورند و خودشان را مدیون شهدا می دانند.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه در زمان برگزاری کنگره شهدای دفاع مقدس این استان شاهد همبستگی وصف ناشدنی بودیم، خاطرنشان کرد: به اذعان تمام کسانی که در این استان کار کردند و تلاش نمودند، هیچ کنگره و همایشی به این منسجمی تاکنون برگزار نشده است.

بوعلی با اظهار شکر و سپاس از همدلی های ایجاد شده در برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه جاری، یادآورشد:‌ تقدیر از مسوولان شرکت توزیع نیروی برق استان بویژه مدیرعامل این استان از سوی برگزارکنندگان کنگره یک وظیفه اخلاقی و دینی بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تقدیر از حضور فرمانده ارشد نظامی استان در محل کار وی، اظهارداشت: آنچه از سوی مجموعه همکاران ما در صنعت برق برای برگزاری کنگره شهدای استان اتفاق افتاد یک وظیفه دینی بوده است.

" داود راهزادی" گفت: ما براین باوریم اگر امروز بعنوان خادم مردم در این مسئولیت قرار گرفته‌ایم مرهون رشادت‌های همان شهدایی است که چراغ های عالم هستی را برای ما روشن کرده اند.

وی با بیان اینکه بفرمایش امام راحل، شهدا چشم و چراغ این ملت‌اند، تصریح کرد: ما معتقدیم که راه شهدا باید برای نسل‌های آینده با برگزاری چنین کنگره هایی ترسیم و تبیین کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئولان باید تمام عمر خدمت خود را وقف تبیین راه امام ، رهبری و شهدا کرده و از هیچ کوششی در این مسیر دست برندارند.

راهزادی باتاکید بر وظیفه خود و مجموعه همکاران شان در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در کنگره شهدای این استان، بیان داشت:‌ما براین باوریم که در این کنگره فقط به وظیفه شرعی خود عمل کرده و امیدواریم شهدا از ما خشنود باشند.

وی گفت:‌ برگزاری کنگره شهدای هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج یک اتفاق میمون و مبارکی بود که بایستی ادامه پیدا کند تا توانسته باشیم ذره ای از ایثارگری های شهدا را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: 80 درصد از مجموعه پرسنل این شرکت از خانواده های معظم ایثارگر بوده که در نوع خود ستودنی و افتخار است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پایان این نشست صمیمی، لوح تقدیر از سوی"سردار یدالله بوعلی" فرمانده ارشد نظامی‌کهگیلویه و بویراحمد به"داود راهزادی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و" اسماعیل یوسفی" مدیر برق شهرستان بویراحمد اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز