خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه یاسوج به ایلنا خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه یاسوج

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۱۱۳

رئیس دانشگاه یاسوج از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در این دانشگاه در پایان هفته جاری خبرداد.

محمود رضا رحیمی در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا از  یاسوج گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه بیست یکم آبان ماه جاری در چند حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

وی تعداد داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد را 11 هزار داوطلب عنوان و اظهار داشت: چهار هزار و 500 داوطلب در دانشگاه یاسوج به سئوالات آزمون پاسخ می دهند.

رئیس دانشگاه یاسوج، سایر حوزه های امتحانی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد را در دانشگاه‌های پیام نور، فنی و حرفه‌ای پسران و سازمان آموزش و پرورش برشمرد.

رحیمی گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی افزود: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تنها در شهرهای یاسوج و دهدشت برگزار می شود.

رئیس دانشگاه یاسوج، مدیریت اجرایی و هماهنگی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد را با این دانشگاه ذکر و تصریح کرد: عوامل اجرایی برگزار کننده در این دانشگاه حدود 300 نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز