خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه یاسوج به ایلنا خبرداد:

همه خوابگاه‌های دانشگاه یاسوج ملکی هستند/ اسکان 2300 دانشجو در خوابگاه‌های دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۱۵۹

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: 2 هزار و 300 دانشجوی دختر و پسر در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه اسکان دارند و تمامی خوابگاه‌های دانشگاه ملکی هستند.

محمودرضا رحیمی به ایلنا از یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج دارای 13خوابگاه است که از این تعداد هفت خوابگاه دخترانه و شش خوابگاه پسرانه هستند.

وی تعداد دانشجویان اسکان یافته در خوابگاه‌های دانشگاه یاسوج را 2 هزار و 300 نفر عنوان و اظهار داشت: از این تعداد، هزار و 400 نفر دختر و 900 نفر آنها پسر هستند. 

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: خوابگاه‌های خودگردان این دانشگاه برای اولین‌بار جمع شدند و همه خوابگاه‌های این دانشگاه ملکی اند. 

رحیمی افزود: 22 واحد خوابگاهی به دانشجویان متأهل کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری این دانشگاه اختصاص یافته است. 

وی ادامه داد: در سال جاری هزار و 25 نفر از دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود این دانشگاه به غیر از واحدهای چرام و گچساران متقاضی خوابگاه بودند.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: برای مشارکت خیرین در ساخت و احداث خوابگاه دانشجویی سال گذشته دو نفر از خیرین به این دانشگاه دعوت شده اند که قولهایی برای ایجاد مجتمع فرهنگی-ورزشی در خوابگاه "بالا تپه" دادند.

رحیمی افزود: پلیس اماکن بر خوابگاه‌های این دانشگاه نظارت ندارد بلکه این خوابگاه‌ها از سوی حراست دانشگاه نظارت و کنترل می شوند.

وی در خصوص هزینه اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه، بیان کرد: هزینه خوابگاه‌ها تابع قوانین صندوق رفاه دانشجویان است و اجاره اتاق‌های چهارنفره، 6نفره و هشت نفره متفاوت است.  

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: هزینه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی با توجه به سطح بندی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رحیمی گفت: برای ارتقاء سلف سرویس دانشگاه اقدامات خوبی صورت گرفته است و 2هزار و 500 دانشجو خانم و آقا ظرفیت دارد. 

وی با بیان اینکه ژتون تغذیه دانشجویان در سلف دانشگاه سه وعده تعیین شده است،تصریح کرد: غذای سلف این دانشگاه نسبت به سال گذشته از کیفیت مطلوب تری برخوردار است.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: شهرداری یاسوج در خصوص ایاب ذهاب دانشجویان این دانشگاه همکاری لازم را ندارد و شش دستگاه اتوبوس کار ایاب ذهاب دانشجویان را از شهر به دانشگاه انجام می دهند.

رحیمی افزود: سرانه فرهنگی دانشگاه یاسوج نسبت به سال قبل افزایش داشته اما در مجموع بودجه فرهنگی مدنظر با نیازها هم خوانی ندارد و کافی نیست.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز