خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گچساران خبر داد:

کشف 60 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی در"گچساران"

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۳۸

فرمانده انتظامی گچساران از کشف تقریبا 60 کیلوگرم مواد مخدر طی عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت پلیس، سرهنگ "سید محمد موسوی" گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با قاچاقچیان‌موادمخدر در پی‌کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد جا به جایی مقادیری مواد افیونی به مقصد استان‌های غربی را توسط یک دستگاه خودرو وانت سایپا در معیت یک دستگاه خودرو سواری پراید به عنوان خودرو اسکورت دارند، تیمی از عوامل تخصصی انتظامی شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: در این خصوص ضمن هماهنگی با مقام قضایی، اکیپ‌های عملیاتی به نقاط تعیین شده در محورهای ورودی به شهرستان اعزام شدند و با برقراری ایست بازرسی موفق به کشف پنجاه و نه کیلو و هفتصد گرم تریاک از خودروی وانت سایپا شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: این محموله جهت ترانزیت به استان‌های غربی از استان فارس وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: ماموران در این رابطه دو قاچاقچی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی منتقل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز