خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

استخدام در اداره کل امورعشایر توهم برخی رسانه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۳۵۱

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که این اداره کل هیچگونه استخدامی در سه ساله گذشته نداشته و آنچه برخی رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، توهم آنان بوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مجید علی پور در نشستی با رسانه ها در یاسوج گفت: جای بسی تاسف است که برخی رسانه ها بدور از واقعیت و انصاف اقدام به انتشار اخباری می کنند که هیچگونه صحتی ندارد.

وی با بیان اینکه مجموع پرسنل این اداره کل 57 نیروی رسمی, پیمانی و قرارداد معین است،اظهار داشت: 38 نیرو درقالب طرح آبرسانی و تعاونی ها بکار گرفته شد که با اتمام قراردادشان نیز به فعالیت آنها خاتمه داده شد.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که در قالب این قرارداد بکار گرفته شده اند در سخت ترین شرایط برای رفع مشکلات با حقوق ناچیز شروع بکار کردند.

علی پور با تاکید بر اینکه هیچگونه استخدامی در اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: مدیریت شبکه‌های تعاونی و کارخانه دام و طیور یاسوج هیچگونه ارتباطی به این اداره کل در زمینه بکارگیری نیروهای موردنیاز ندارد.

وی گفت: اطلاعاتی که راجع به بکارگیری نیروهای انسانی در اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده توسط دوتن از همکاران ما که منافع شان به خطر افتاده به رسانه ها داده شد.

مدیرکل امورعشایر کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از انتشار اخبار کذبی که سبب نگرانی در جامعه می‌شوند، خاطرنشان کرد: کاش رسانه‌ها قبل از انتشار اخبار از مسئولان راجع به آن خبر اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز