خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تخریب دولت تدبیر در آستانه انتخابات دوچندان می شود/ افراد غیرمتخصص در امور دخالت نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۴۱۳

ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حمله ور شدن جریان مخالف دولت در روزهای گذشته باهدف تخریب عملکرد دولتمردان یازدهم اظهارتاسف کرد و یادآورشد: نقد دولت به تهمت و تخریب تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از گچساران، سیدموسی خادمی در نشست شورای اداری این شهرستان در دوگنبدان گفت: این روزها از هرطرف به دولت تدبیر و امید حمله ور می شوند و نقدها به تهمت و تخریب تبدیل و تغییر یافته است.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام انتخابات این تخریب ها و تهمت ها دوچندان می شود و البته کار درستی نخواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در اشتباهات دولت گذشته را به این دولت ربط می دهند، خاطرنشان کرد: اگراشتباهات  گذشته را به دولت ربط دهیم نه تنها عرضه ی این کار درست نیست ،  تناسب این روند هم ناصحیح است.

خادمی گفت: هر دولتی با ارزیابی سیستم و برنامه هایش مورد تحلیل واقع می شود و قیاس دولت تدبیر و امید با دولتهای پیشین باید متناسب با شرایط باشد.

*** مقایسه دولت ها براساس آرمان ها نادرست است

وی بدترین ارزیابی هرسیستم را ارزیابی با آرمان ها دانست و تصریح کرد: متهم کردن جامعه ای با نرخ بیکاری ، تورم ، عاری از فقر بودن و نبود طلاق و خودکشی، این معیارها آرمانی است و با آرمانها نمی توان دولت ها را مقایسه کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید اولویت دولت را سنجید و با مطالعه به نقطه اوج اولویتهایش رسید.

خادمی با تشریح جایگاه کنونی ایران در جهان و تلاش های دولت یازدهم برای بهبود روابط ایران با کشورهای دنیا، یادآورشد: رفع اغلب تحریمهای ظالمانه و کاهش اسلام، شیعه  و ایران هراسی را به خوبی در دولت کنونی عملی کرده ایم.

وی افزود: اتحاد گروههای سیاسی ،اقتصادی و شورای امنیت جهانی تنها با تدبیر دولت کنونی بهم ریخت و این دستاورد بزرگی است که معتقدیم دولت یازدهم را باید با این دستاوردها با دولت گذشته ارزیابی نمود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد غوغاسالاری را بستری برای رشد و تغذیه ذهن دشمنان نظام عنوان و اظهارداشت: باید از طریق وحدت نقشه های دشمنان راخنثی کنیم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود، رسیدگی به آسیبهای اجتماعی را از سفارشات رهبری برشمرد و یادآورشد:گاهی برای پیدا کردن مقصر به دولت مخالف انگ می زنیم درحالیکه این ریشه چند دهه ای دارد و باید واکاوی شود.

وی گفت: جهت رضایتمندی سیستم باید همه نهادها باهم همکاری کنندو خیلی از مسائلی که در جامعه می بینید حاصل فعالیتهای جمعی است.

*** دولت، مشکلات اقتصادی را در فضای آرام داخلی حل کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تلاش های دولت یازدهم برای کاهش نرخ تورم در کشور اشاره و تصریح کرد: دولت یازدهم تورم ۴۰ درصد را کم و اکنون و باوجود بی ثباتی درونی اقتصاد اما دولت توانست مشکلات اقتصاد را با فضای آرام داخلی حل کند.

خادمی گفت: مدل ارزیابی علمی و اقدامات دولت و سیاستهای کلی دولت درپاسخگویی به مردم وتکریم ارباب رجوع  و رعایت اصول از مشخصه های خادمان دولت است.

وی شرایط مالی دولت یازدهم را شرایط خوبی ندانست و اظهارداشت: از همین منابع کم باید مردم راتوجیه کنیم و بابرخورد کریمانه و ارباب دانستن مردم مانع کارها نشویم.

*** آدم هایی که مسوولیت و تخصص ندارند نباید در امور دخالت کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکیدبراینکه آدمهایی که مسئولیت وتخصص ندارند،نباید در امور دخالت کنند، تصریح کرد: آدمهای ناآگاه جلوی فرآیند تولید وپیشرفت استان را می گیرند.

خادمی با تشریح وضعیت کنونی کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه گچساران، اظهارداشت: گچساران درقیاس با دهه 80، رشد چشمگیری درپروژه ها داشته است.

وی گفت: هرنقطه از استان که پروژه هایش اجرایی شود بطور حتم در آینده به منبع اعتباری کمتری نیاز خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شفافیت خواندن دولت یازدهم نسبت به دولت گذشته، یادآورشد: شفافیت جز اصلی وظایف دولت یازدهم است اما این شفافیت نباید سبب تخریب باشد.

خادمی گفت: کهگیلویه و بویراحمد ما استان حساسی است و مراقبت نکردن مدیریتی سبب تخریب است.

وی با بیان اینکه تبعیض مدیریتی به نفع مردم نیست، خاطرنشان کرد: رشد نقطه ای دراستان ،نیاز اعتباری را کاهش می دهد و سبب رشد مناطق دیگر خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات طبق الگو و مدل مصرف می شود و اعتبارات ملی جایگاه مشخصی دارد.

*** نفت گچساران، مصونیت اجتماعی دارد

خادمی افزود: نفت گچساران مصونیت اجتماعی دارد و باید به مصونیت اجتماعی اش درقبال مردم این شهرستان عمل کند.

وی گفت: پیوند نفت با اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد قطع شده و نفت در اقتصاد باید درقالب پروژه ها، قطعه سازی و پیشبرد اهداف بهینه صرف شود.

اتحاد گروههای سیاسی ،اقتصادی،شورای امنیت جهانی تنها با تدبیر دولت کنونی بهم ریخت و این دستاورد بزرگی است.دولت را بااین دستاوردبایدارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز