خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

تخصیص 213 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۰۳۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص213 میلیارد ریال برای، افتتاح فاز اول ، تکمیل و بهره برداری برخی از پروژه های فرهنگی و هنری این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " رضا دهبانی پور " در جمع خبرنگاران در یاسوج، درباره ره‌آورد نشست استاندارکهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این نشست مقرر شد 200 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج تخصیص داده شود.

وی گفت: این اعتبار جهت نهایی شدن پروژه ملی مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج تخصیص داده شده و سبب می شود که فاز اول این مجتمع در سال 96 به بهره برداری برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دراین نشست همچنین، ساختمان اداره کل به عنوان پروژه استانی تعریف و اعتبار 10 میلیارد ریالی جهت بهره برداری آن تخصیص داده شود.

دهبانی‌پور گفت: تخصیص 3 میلیارد ریال نیز در قالب اوراق مشارکت برای تجهیز تخصصی مجتمع های فرهنگی و هنری استان نیز از دیگر رهآوردهای دیدار سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

وی افزود: در ابتدای این دیدار خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگ و هنر  در استان اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر برای اجرایی شدن طرح‌های زیر ساختی در استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز