خبرگزاری کار ایران

بنیانگذار بنیاد خیریه دست‌های مهربان در گچساران:

افتتاح بزرگترین هنرستان کشاورزی خاورمیانه در شهر زلزله‌زده مراغه

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۱۵

بنیانگذار بنیاد خیریه دست‌های مهربان از افتتاح بزرگترین هنرستان کشاورزی خاورمیانه در شهر زلزله‌زده مراغه استان آذربایجان شرقی در آینده نه چندان دور خبرداد.

" شهرام فرجی " به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: در بهمن ماه امسال، کلنگ مرکز اوتیسم اصفهان به زمین زده شد و به زودی نیز بزرگترین هنرستان کشاورزی خاورمیانه را در شهر زلزله زده مراغه استان آذربایجان شرقی افتتاح می کنیم.

وی با تشریح فعالیت های بنیاد خیریه دست‌های مهربان در مناطق مختلف کشور، اظهارداشت:تاکنون 15 هزار نفر دانش آموز و دانشجوی نیازمند را درکشورتحت پوشش قرار دادیم که تا پایان امسال این تعداد به ۲۵هزار نفر خواهد رسید.

بنیانگذار بنیاد خیریه دست‌های مهربان افزود:در هر سفر استانی، تیم پزشکی ما به صورت رایگان غربالگیری وتست انجام می‌دهند و موارد درمانی استان‌های جنوبی را به مرکز پزشکی نمازی استان فارس ارجاع می دهند.

فرجی گفت: بیماران خاص دانش آموزان وافرادی که برای کمک به ماپناه می آوردند در لیست حمایتی ما هستند زنان بدسرپرست وبی سرپرست که همسرانشان یا در زندان به سر می برند و یا جدا شده اند نیز از افراد جامعه هدف ما هستند.

بنیانگذار بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان افزود: با مجوز رسمی از وزارت کشور تعداد 10 شعبه در مراکز استانها داریم که همه ی شعبه هافعال هستند .

فرجی افزود: بنیاد دست‌های مهربان به هیچ نهاد وارگانی وابسته نیست وکاملا غیر انتفاعی است.

وی تعداد شاغلین در این بنیاد را سه هزار نفر ذکر و یادآورشد:تمامی اعضای جامعه هدف این بنیاد در ارای مزایایی چون بیمه های سلامت و عمر ، اعزام به اماکن سیاحتی و زیارتی و بهره مندی از سبدکالا هستند.

بگفته فرجی، باید بحث توانمندسازی در جامعه را از طریق آموزش گسترش داد تا افراد آسیب دیده بتوانند روی پای خود بایستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز