خبرگزاری کار ایران

علی کاظمی خبر داد:

سفر اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا به یاسوج

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۲۴

سرپرست دفتر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه یاسوج گفت: دو نفر از اساتید دانشگاه فلورانس ایتالیا در راستای گسترش فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه یاسوج به این استان سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی کاظمی در نشست رسانه‌ای افزود: تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و فرهنگی میان دانشگاه یاسوج و دانشگاه فلورانس ایتالیا در اواخر سال میلادی گذشته امضا شد.

وی گفت: برای تعیین جزئیات محور همکاری‌ها و اجرایی کردن این تفاهم‌نامه، دو نفر از اساتید برجسته دانشگاه فلورانس اوایل اردیبهشت سال 96 به یاسوج سفر می‌کنند.

سرپرست دفتر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه یاسوج افزود: در چارچوب همین تفاهم‌نامه، در تابستان سال آینده نیز 2 نفر از اساتید دانشگاه یاسوج به دعوت دانشگاه فلورانس برای شرکت در کارگاه آموزشی به ایتالیا سفر می‌کنند.

کاظمی به رایزنی‌ برای افزایش تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج برای حضور در ایتالیا اشاره و بیان کرد: این کارگاه‌های آموزشی در جهت آموزش آخرین دست‌یافته‌های علمی که در دنیا تدریس می‌شود برگزار می‌شود.

وی گفت: دفتر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه یاسوج آمادگی دارد با دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور که اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج با آنها همکاری می‌کنند، وارد مذاکره شده و بعد از رایزنی و امضای تفاهم‌نامه همکاری، روابط خود را با این دانشگاه‌ها و مراکز علمی گسترش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز