خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش گچساران به ایلنا خبرداد:

پهن کردن 70 سفره هفت سین در مدارس گچساران/ سفره هفت سین دانش آموزان گچسارانی به یاد شهدای پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۳۹

رئیس آموزش وپرورش شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از پهن کردن 70 سفره هفت سین در 70 مدرسه این شهرستان بمناسبت فرارسیدن سال نو خبرداد.

" سید ظهیرالدین پورالحسینی" به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: جشنواره ای به نام " هفت سین " را در مدارس شهرستان گچساران برگزار خواهیم کرد که در این جشنواره، 70 سفره هفت سین را براساس سلایق دانش آموزان پهن می کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه شادی، نشاط و رقابت سالم در بین دانش آموزان گچساران عنوان و اظهار داشت: دانش آموزان در این جشنواره فرارسیدن سال جدید را نیز جشن می گیرند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: از تعداد سفره های هفت سین تدارک دیده شده هفت سفره به میمنت عدد هفت، توسط داوران انتخاب می شود.

پهن کردن سفر هفت سین ویژه شهدای آتش نشان پلاسکوی تهران

پورالحسینی گفت: امسال به یادبود شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو سفره ای نمادین با طراحی خاص در این جشنواره شرکت داده شد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در چندسال گذشته نیز انجام گرفته  و مورد استقبال فرهنگیان و دانش آموزان و شهروندان نیز واقع شده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران محل برگزاری این جشنواره را پارک دوستی دوگنبدان مرکز شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز