خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نامزدهای شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد به هیات های نظارت مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۰۷

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خواست از 30 اسفندماه جاری تا 6 فروردین ماه 1396 به هیات های نظارت مراجعه کنند.

"فتاح محمدی" به خبرنگار ایلنا درگچساران گفت: از تاریخ سی ام اسفند ماه امسال تا ششم فروردین 96، نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بامراجعه به فرمانداری ها و بخشداری ها برای تایید صلاحیت شان به هیات های نظارت شورای نگهبان مراجعه کنند.

وی افزود: ۹۸ درصد عملیات انتخاباتی  هیات های اجرایی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تعداد ۳۰ هیات اجرایی انتخابات، ۲۷ هیات در این تاکنون نهایی و اعضاء به صورت رسمی مشخص شده است.

محمدی افزود: انتخابات سه هیات اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان درحال پیگیری و نهایی شدن بوده و از 25 اسفند ۹۵ نام نویسی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در مراکز پیشخوان دولت شروع شده است.

وی گفت: روند آرام و بسیار رضایت بخشی در انتخابات معتمدین صورت گرفت و انتظار می رود فرای دیدگاه های قومیتی دقت نظر و انتخابات سالم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز