خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

بارش شدید 72 ساعته باران در کهگیلویه و بویراحمد/ گردشگران مراقب باشند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۳۳

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش شدید باران، سیل و آبگرفتگی معابر و ریزش کوه در سه روز آینده این استان خبرداد و از گردشگران استانی خواست مراقبت های لازم را برای اسکان خود و میهمانان نوروزی بیندیشند.

ولی بهره مند به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: آخرین برونداد الگوهای جوی حاکی از ورود سامانه بارشی به مرزهای غربی و جنوبی کشور است.

وی زمان ورود این سامانه بارشی به کهگیلویه و بویراحمد را بامداد فردا پنجشنبه سوم فروردین ماه 1396 در برخی نقاط استان عنوان کرد.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارش باران در این استان بامداد فردا شروع و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و شنبه آینده نیز ادامه دارد.

بهره مند گفت: سامانه کنونی سبب بارش های رگباری , رعدو برق , وزش باد شدید و بارش تگرگ در برخی مناطق مستعد این استان می شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی مانند آبگرفتگی معابر, کاهش دید و طغیان رودخانه ها وریزش کوه  درنظر گرفته شود.

بهره مند از گردشگران نوروزی و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد خواست در روزهای بارش رحمت الهی به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها اسکان نیابند و از ترددهای غیرضروری بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز