خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:

آمادگی کهگیلویه و بویر احمد برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۸۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی این استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری خبر داد و اظهار داشت: همه امکانات و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و هیچ مشکلی برای برگزاری این رخداد سیاسی مهم در استان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید موسی خادمی" در ستاد انتخابات بویراحمد، عمران و آبادی در شهرها و روستاها را در گرو مدیریت درست و کارآمد برشمرد و گفت: با توجه به دارا بودن پتانسیل علمی و تخصصی نیروهای توانمند استان انتظار می رود در این دور از انتخابات شهر و روستا نیروهای متعهد و متخصصی وارد عرصه شوند.

وی از روستاییان خواست به انتخابات شوراهای اسلامی اهمیت دهند و در این رقابت حضور پیدا کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: تعداد  نام نویسی در روستاها به حد نصاب نرسیده و کسانی که این توانمندی را در خود می بینند ثبت نام کنند و البته پیش بینی می شود تا پایان زمان نام نویسی این نقیصه و کمبود برطرف شود.

خادمی البته این نکته را هم اضافه کرد که احتمال قطعی سیستم به هنگام نام نویسی وجود دارد و اختلال در سامانه ثبت نامی پیش می آید

وی افزود: نامزدها سعی کنند  ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند و تلاش کنند در وقت های مقرر و در زمان مناسب اقدام به نام نویسی کنند..

خادمی گفت: در هیچ شهرستانی کمبود امکانات و مشکلی وجود ندارد و روند ثبت نام و نظارت بر این امررضایت بخش است و امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر همه ثبت نامی ها را انجام دهیم و زمینه انتخاباتی پرشور ،حداکثری و در کمال امنیت را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز