خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

تلاش های مان را برای تحقق شعار سال دوچندان می کنیم/ کاهش نرخ تلفات انرژی در اولویت برنامه ها است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۶۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تلاش خود و همکارانشان در سالجاری اجرای برنامه ها و سیاست های توانیر با هدف ارتقاء دوچندان رضایتمندی مشترکین برق خواهد بود و بدون شک این تلاش ها به تحقق شعار سال مدنظر رهبری انقلاب منجر می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، "داود راهزادی" در دیدار نوروزی با پرسنل ستادی این شرکت گفت: تلاش های فراوانی از سوی همکاران ما در نواحی مختلف برای عملی نمودن سیاست های کاری توانیر و مجموعه وزارت نیرو در این استان در حوزه برق انجام گرفت که این تلاش ها در سالجاری دوچندان می شود.

وی با تبیین شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در حوزه های فنی مهندسی بایستی پروژه ها طوری طراحی و اجرایی شود که شاهد تحقق این شعار در بخش اقتصاد مقاومتی همانند سال گذشته در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر نرخ تلفات انرژی در این استان بوده ایم که در کشور رتبه نخست از حیث کاهش نرخ تلفات انرژی را بدست آوردیم اما این تلاش ها باید بحدی برسد که بتوانیم نرخ تلفات انرژی را تک رقمی بکنیم.

راهزادی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: برقرسانی به 55 خانوار با استفاده از نیروگاههای یک کیلوواتی خورشیدی برای اولین بار، موفقیتی بود که باتلاش همکاران ما در این شرکت محقق شد.

وی گفت: اگر برای اولین بار بیش از یک هزار کنتور دیماند در قالب طرح فهام برای مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد نصب می شود نتیجه تلاش همکاران ما در این شرکت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش بیش از 12 درصدی نرخ تلفات انرژی در این استان در سال گذشته، بیان داشت: کاهش نرخ تلفات انرژی با فعالیت و دلسوزی شبانه روزی همکاران ما در این شرکت تحقق یافت و بطور حتم این تلاش ها بایستی شدت بیشتری در سال جاری به خود بگیرد.

راهزادی افزود: تبدیل شبکه های گسترده فشار متوسط و ضعیف در کهگیلویه و بویراحمد با هدف پایداری و تامین برق مناسب برای مشترکین برق نیز در سال گذشته جای تقدیر دارد که ما نیز از همکاران مان بطور ویژه تقدیر خواهیم کرد.

وی از برقرسانی به 14 روستای کهگیلویه و بویراحمد و اتمام برقرسانی به روستاهای بالای 10 خانوار را در سال گذشته ، افتخاری برای مجموعه همکاران خود دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش کردیم که در حوزه قرائت و توزیع استراک های برق در این استان کمترین خطا صورت بگیرد و با برگزاری دوره های آموزشی و نظارت بر عملکرد همکاران واحد توزیع و قرائت قبوض مشترکین برق این اتفاق مهم صورت گرفت.

راهزادی از پیگیری های مستمر برای برخورد قانونی با سارقین شبکه های برق و متخلفین انشعابات غیرمجاز برق در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: در سالجاری این پیگیری ها با همراهی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دوچندان می شود.

وی گفت: در حوزه احداث خطوط 2 مداره در نواحی مختلف نیز تلاش هایی شکل گرفته که بطور حتم این اقدامات باید سرعت بیشتری بخود بگیرد تا شاهد تامین برق پایدارتری نسبت به گذشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار به برنامه های سالجاری بطور مختصر اشاره و اولویت برنامه های کاری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد کاهش نرخ تلفات انرژی، برقرسانی پایدار شهری و روستایی ، احداث و تکمیل خطوط 2 مداره و در نهایت رضایتمندی گسترده مشترکین برق در این استان برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: بطور ویژه از مشترکین برق در این استان، مسوولان استانی و شهرستانی ، مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد وزارت نیرو و شرکت توانیر که در 2 سال گذشته همواره در کنار همکاران ما در این شرکت بوده اند تقدیر و تشکر داریم.

راهزادی گفت: از این عزیزان دوباره می خواهیم برای تحقق شعار سال مدنظر مقام عظمای ولایت و رضایتمندی مسترکین برق از فرزندان خودشان در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، همانند همیشه همکاری های خود را با جدیت بیشتری ادامه دهند.

وی افزود: از مجموعه تمامی همکاران مان در نواحی و ستاد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد که تلاش کردند سالی پربار را برای مردم استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند نیز بطور ویژه تشکر داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز