خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

دانشگاهیان مردم را از خطر افراط گری ها آگاه سازند/ نباید اجازه داد عوام فریبان مردم را فریب دهند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۴۵۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان دانشگاهی در این استان خواست مواظب عوام فریبی برخی باهدف تخریب دولت باشند و تاکید کرد که دانشگاهیان باید مردم را از خطر افراط گری ها آگاه سازند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدموسی خادمی " در نشستی با رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: در آستانه انتخاباتی حساس و مهم خواهیم بود و جامعه دانشگاهی این استان باید مردم را از خطر افراط‌‌گری آگاه کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهارداشت: گزارش‌‌دهی در حوزه عملکرد دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد محدود است و وظیفه مهم اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز بر عهده نهادهای دولتی و مدیران اجرایی این استان است.

10 میلیون نفر در کشور بیسواد هستند/ نباید اجازه داد عوام فریبان مردم را فریب دهند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد باتشریح وظایف و نقش دانشگاهیان در روشنگری جامعه، خاطرنشان کرد: نقش جامعه دانشگاهی در این راستا برجسته است و باید به خوب انتخاب کردن مردم کمک کنند.

خادمی با بیان اینکه باید پذیرفت که حدود 10 میلیون نفر بی‌‌سواد در کشور وجود دارد و این نوعی خطر محسوب می‌‌شود، ابراز کرد: باید با اطلاع‌رسانی و آگاه‌‌سازی لازم و کافی مردم را از خطر افراط‌گری و دیگر خطرها آگاه کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با آگاه‌سازی هر چه بیشتر مردم کمک شود که آنان فریب شعارهای عوام ‌فریبانه را در هر دو انتخابات پیش‌رو نخورند.

خادمی افزود: در این صورت مردم علاوه بر خوب انتخاب کردن افراد اصلح در هر دو انتخابات پیش‌رو، با برخی شعارهای غلط نیز فریب نخواهند خورد و این رسالت سنگین بر عهده دانشگاهیان است.

وی باشاره به اینکه انتخابات اوج مشارکت سیاسی مردم بوده و نیاز است کاری شود تا مردم مشارکت حداکثری داشته و خوب نیز انتخاب کنند، تصریح کرد: باید نکات لازم را به زبان مردم برای آنها تبیین و خطر افراط‌‌گری را گوشزد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز