خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح فازهای اول و دوم برق‌رسانی به پیچاب باشت

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۴۹۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح فازهای اول و دوم برق‌رسانی به " پیچاب باشت" در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" در جمع خبرنگاران در یاسوج گفت: فازهای اول و دوم برق‌رسانی روستایی به روستاهای "پیچاب " شهرستان باشت در هفته جاری به بهره برداری می رسد.

وی با تشریح ویژگی‌های پروژه‌ای برق‌رسانی به پیچاب باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: طول شبکه فشار متوسط در این پروژه 19 کیلومتر و 302 متر و طول شبکه فشار ضعیف 655 متر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: 20 خانوار با افتتاح پروژه برقرسانی به روستاهای پیچاب در فازهای اول و دوم از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

راهزادی، تعداد ترانسفورماتور نصب شده در این پروژه را سه دستگاه ترانسفورماتور عنوان و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها 21 میلیارد و 31 میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه از در دست اجرا بودن فازهای سوم، چهارم و پنجم پروژه برقرسانی روستایی پیچاب باشت هم خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول شبکه های فشار متوسط در مجموع فازهای عنوان شده 22 کیلومتر و 793 متر و طول شبکه های فشار ضعیف سه کیلومتر و 514 متر است.

راهزادی، تعداد ترانسفورماتورهای نصب شده در فازهای سوم، چهارم و پنجم پیچاب باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد را 9 دستگاه ذکر و اظهارداشت: هشت روستای تابعه نیز از نعمت برق در این پروژه برخوردار خواهند شد.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به هشت روستای دیگر پیچاب باشت 31 میلیارد و 282 میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا، منطقه مستعد پیچاب با 16 روستا و 350 نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یکی از قطب‌های مهم عشایری این استان در محرومیت بسر می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز