خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد:

باید حق کهگیلویه و بویراحمد را از کشور بگیریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۸۹

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که توسعه بدون رسانه‌های توانمند و مقتدر امکان پذیر نیست.

به گزارش ایلنا، "سید محمدکاظم نظری" در گرامیداشت شهدای رسانه و روز خبرنگار با محوریت اخلاق رسانه‌ای در تالار شهر یاسوج گفت: اگر قرار است شاهد جامعه‌ای پویا و ماندگار باشد بایستی رسانه‌ها مقتدر ، توانمند و فعال باشند.

وی با اشاره به برخی رسالت‌های رسانه، اظهار داشت: نباید برای دیده‌شدن و یا فروش رفتن روزنامه ای با آبروی جمع شده افراد بازی کرد.

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارتباط برای اخلاق رسانه‌ای باید بین مدیران و رسانه‌ها دوسویه باشد و اینکه ارتباطات یکسویه باشد را قبول ندارم.

نظری با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای بویراحمد، تصریح کرد: بدلیل انتشار برخی اخبار نادرست شاهد نگرانی‌ها و حتی ریخته شدن آبروی نامزدها بودیم.

وی گفت: یک قلم و یا یک کامنت و تیتر می‌تواند آبروی یک مومن را ببرد و رسانه ها بایستی دقت های لازم را برای حفظ آبروی مومن انجام دهند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه آزاد رابط مستقیمی با فساد اداری دارد, یادآور شد: اگر رسانه‌ای اقتدار نداشته باشد فساد اداری گسترش و اگر رسانه ها مقتدر باشند فساد اداری بدون شک کمتر خواهد بود.

نظری با احترام گذاشتن به کسانی که در مقابل فسادهای اداری ایستادند و به زندان رفتند, از استاندار کهگیلویه و بویراحمد بطور ویژه تقدیر کرد.

وی، خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را فردی آرام اما زیرک خواند و یادآورشد: نمی‌خواهم از استاندار چون مافوق من است حمایت کنم اما این واقعیتی است که استاندار در این فضا، آرامش را به استان بازگرده اند.

نظری در ادامه از مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل ایجاد همنوایی برای توسعه استان تقدیر و تصریح کرد: باید همه ما در گرفتن حق استان مان از کشور در کنار هم باشیم.

وی گفت: توسعه در سایه همدلی ها ایجاد می شود و همه ما باید در کنار هم و فارغ از هر مبحث حاشیه‌ای بفکر توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن طبیعت گردی خبرداد و اظهارداشت: جشن طبیعت گردی از روز سه شنبه شروع و از رسانه ها می خواهیم ما را یاری دهند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز